عشقِ شكوهمندانه عشقِ شكوهمندانه .

عشقِ شكوهمندانه

مهاجرت تحصيلي به خارج از كشور با رايابين الملل

مهاجرت تحصيلي به خارج از كشور با رايابين الملل

در سال هاي اخير در كشور عزيزمان ايران يكي از موانع جدي براي جوانان كشور براي ادامه تحصيل در رشته و دانشگاه موردعلاقه دانشجويان سد بزرگ كنكور است، اما در بسياري از كشورها كنكوري وجود ندارد و اين فرصت را براي متقاضيان ايجاد مي كند تا با استفاده از يك مسير منطقي و راحت در رشته موردعلاقه و دانشگاه مناسب تحصيل كنند. عدم وجود كنكور در اين كشورها اولين و يكي از جذاب ترين مزيت هاي تحصيل خارج از كشور براي جوانان كشورمان است. بنابراين مي توان با تحقيق و مشورت و مشاوره و يك انتخاب آگاهانه در رشته موردعلاقه خود و در يكي از دانشگاه‌هاي خوب بين‌المللي تحصيل كند.

مهاجرت به كانادا

داشتن يك مدرك تحصيلي بين المللي مي‌تواند به جوانان در مسير آينده زندگي آنها كمك زيادي كند و گزينه هاي زيادي براي انتخاب شغل و ادامه زندگي براي آنان بوجود بياورد.

اما انتخاب كشور، دانشگاه و رشته تحصيلي مناسب كار آساني نيست و انتخاب اشتباه مي تواند تمام شيريني هاي گفته شده را از بين ببرد و هزينه هاي انجام شده را نابود كند.

شركت رايابين الملل با استفاده از متخصصان با تجربه و دانش روز و آگاهي از شرايط كشورهاي مختلف و آشنايي با رشته هاي مختلف تحصيلي، مي تواند بهترين مشاوره ها را به متقاضيان ارائه كند و در زمان و هزينه هاي شما براي دريافت مجوز تحصيل در كشورهاي اروپايي و كانادا صرفه جويي كند.

رايا بين الملل يك شركت ايراني-كانادايي است كه با داشتن تجربه پرونده هاي مهاجرت مختلف بهترين خدمات و راهنمايي ها را به شما براي ادامه تحصيل و كار در كشورهاي مختلف دنيا بويژه كانادا ارائه كند تا در سختي هاي اين مسير تنها نباشيد و در كمترين زمان اين مسير سخت را پشت سر بگذاريد. براي آشنايي بيشتر با شرايط تحصيلي و مدارك مورد نياز و زندگي در كشورهاي مختلف مي توانيد به سايت رايا بين الملل مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۵:۵۰ توسط:sam موضوع:

دانلود فيلم Escape Room 2019

دانلود فيلم World War Z 2013

aoss_z5.jpg

مامور سازمان ملل گري لين سفري بين المللي را آغاز مي كند تا مانع از گسترش نسل زامبي ها شده و از جان مردم و خانواده خود در برابر حمله آنها محفاظت كند.

اطلاعات تكميلي فيلم World War Z 2013 :

كارگردان : Marc Forster

نويسنده ها : Matthew Michael Carnahan , Drew Goddard

بازيگران : Brad Pitt, Mireille Enos, Daniella Kertesz

كشور : USA | UK | Malta

زبان : English | Spanish | Hebrew | Arabic

تاريخ انتشار : ?? June 2013 (USA)

شناخته شده به اسم : World War Z

لوكيشن فيلمبرداري : Lulworth Cove, Weymouth, Dorset, England, UK

كمپاني سازنده : Paramount Pictures, Skydance Media, Hemisphere Media Capital

 

Box Office فيلم World War Z 2013 :

بودجه فيلم : $???,???,??? (estimated)

هفته اول ايالت متحده : $??,???,???, ?? June 2013

Gross USA: 2,359,711

Cumulative Worldwide Gross: 0,007,876

فيلم جنگ جهاني زد به كارگرداني مارك فورستر در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور آمريكا و در ژانر علمي تخيلي مي‌باشد. در اين فيلم برد پيت، ميري انوس، جيمز بج ديل , متيو فاكس به هنرمندي پرداخته‌اند.

آپنود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۶:۵۷ توسط:sam موضوع:

علل شكست عشقي چيست؟

علل شكست عشقي چيست؟

اگر خواهان رابطه ي عاطفي مناسبي هستيد لازم است به چند نكته توجه كنيد ، پس باما همراه باشيد تا ازاين نكات آگاه شويد.

 

 رابطه عاشقانه_

براي داشتن رابطه عاطفي موفق بايد مهارت هايي را بدست بياوريد ، مهارت هايي مانند:

داشتن تعهد

خودپسندي را كنار بگذاريد

خودآگاهي تان را افزايش دهيد

داشتن تعهد باعث ميشود كه افراد درغم و اندوه ، پستي و بلندي هاي زندگي همراه يكديگر باشند.

 

علت شكست عشقي

داشتن برخي ويژگي ها باعث ميشود كه افراد شكست عشقي بخورند ، مانند:

- خود پسندي : كه باعث ميشود فرد به تنهايي براي زندگي شان تصميم بگيرد و به طرف مقابل توجه نكند مخصوصا در نگهداري از فرزندان اگر به همسر خود كمك نكنند باعث ميشود همسر از زندگي اش دلسرد شده و احساس بي ارزشي كند.

 

- خود شيفتگي : يك نوع اختلال رواني محسوب شده كه فرد فكر ميكند بيش از حد زيبا و جذاب است.

اين افراد براي اينكه به اهدافشان برسند از ديگران سوء استفاده ميكنند و بسيار افراد

نداشتن تعادل دربرقراري رابطه : زندگي مشترك يعني توجه به نياز هاي هر دوطرف ، وقتي كه در زندگي ‌طرف مقابل مورد اهميت قرار نگيرد و حرف اول و آخر را يك نفر بزند و با قلدري حرف خود را به كرسي بنشاند مسلما چنين زندگي هايي سرانجام خوبي نخواهد داشت و با شكست روبرو خواهد شد.

 

نبودن رابطه در اولويت:

متاسفانه در آموزش هايي كه درطول زندگي ديده ايم به ما ياد نداده اند كه چگونه باهمسر خود برخورد داشته باشيم؟

اگر ندانيم كه ما در اولويت زندگي زناشويي مان قرار داريم يا نه ، درواقع ممكن است به زودي به بن بست برسيم.

پس در زندگي زناشويي توجه به يكديگر بسيار مهم است ، نبايد اجازه داده شود كه مسائل ديگر و كودكانمان دليلي براي ايجاد فاصله بين زن و شوهر باشند ، زيرا اين فاصله هر روز بيشتر و بيشتر خواهد شد.

به اين نكته توجه كنيد ؛ اگر شما براي همسرتان وقت نگذاريد و به او رسيدگي نكنيد و روابط جنسي و عاطفي را كم كنيد و صحبت كردن هايتان را محدود كنيد فاصله اي عميق را بين خود و همسرتان ايجاد كرده ايد.

 

فوران خشم و عصبانيت

زندگي زناشويي كه مدام با فرياد و دعوا و داد وبيداد همراه است باعث ميشود كه حرمت ها شكسته شود.

پس درمواقع عصبانيت خود را كنترل كنيد و خشم خود را مديريت كنيد تا اين رفتارها باعث استرس و جدايي تان نشود.

: نكات كليدي درباره ي رابطه هاي عاشقانه

بي وفايي

اعتماد در رابطه عاشقانه نقش مهمي دارد ‌، اگر در رابطه اي اعتماد فرد خدشه دارشود به سختي ترميم خواهد شد ، زيرا فردي كه خيانت ديده است رنج زيادي خواهد كشيد و خشم سراسر وجودش را ميگيرد ،( فردي كه خيانت كرده است) بايد مسئوليت كاري كه كرده را قبول كند و براي جبران آن تلاش فراواني بكند و اگر( فردي كه خيانت ديده )هنوز هم تمايل داشته باشد كه رابطه را ادامه دهد فردي كه خيانت كرده بايد اعتمادي كه از دست رفته را دوباره با تلاش هايش برگرداند.

اگر نتوانند مشكل به وجود آمده را حل كنند اين دروغ ها و خيانت ها بازهم ادامه خواهد داشت به صورتي كه ديگر جايي براي ترميم آن وجود نخواهد داشت.

كسي كه خيانت ديده دچار حس ناامني و حسادت ميشود ، پس سعي كنيد هميشه باهم صادق باشيد و پنهان كاري را رها كنيد تا همه ي مشكلاتتان به خوبي حل شود.

 

داشتن انتظارات مختلف ازيكديگر

سعي كنيد انتظارات بيهوده و غير منطقي از يكديگر نداشته باشيد چون اين انتظارات زندگي را به جاهاي خطرناكي ميكشاند ، اگر طرف مقابلتان شما را در اولويت زندگي اش قرار نداده پس شماهم همين كار را بكنيد تا درآخر ضربه ي احساسي نخوريد.

افرادي كه ديدگاهشان به زندگي باهم فرق دارد نميتوانند زندگي خوبي باهم داشته باشند ، درست است كه در اوايل رابطه علايق مشترك و جذابيت ظاهري براي هر دوطرف بسيار جذاب است ولي چيزي كه بسيار مهم ميباشد اين است كه نگاه هر دو طرف به زندگي دريك مسير باشد و هدفشان از زندگي مشترك باهم يكي باشد و بايد در اول رابطه بفهمند كه انتظاراتشان از يكديگر چه چيزهايي است.

 

عوامل مرتبط با علت شكست عشقي

 

نبودن تطابق

سرعت رشد و تغيير درهر دوطرف بايد مطابق هم باشد ، مثلا ؛ مرد باسرعت زياد پيشرفت و طرقي كند و زن با تنبلي و كندي درهمان جاي قبلي خود باقي بماند ، اين زوج هرگز نميتوانند به جايي برسند.

كساني موفق هستند كه دركنار يكديگر مسيرشان را با سرعت برابر و يكسان طي كنند ، درموارد ديگري نيز بايد باهم مطابقت داشته باشند از لحاظ : جسمي و روحي و عقيدتي.

 

رعايت نكردن احترام در رابطه

در زندگي زناشويي دو عامل وجود دارد كه باعث فروپاشي رابطه ميشود

 1. تحقير 2. سرزنش

اگر در زندگي ؛ زن و شوهر احترام يكديگر را نداشته باشند و به هم توهين كنند و مدام سرزنش كنند ، علاقه شان روز به روز نسبت به هم كمتر خواهد شد.

 

انواعي از سو استفاده كردن

بدين معناست كه در رابطه فرد از طرف مقابل خود سوء استفاده ؛ كلامي ، فيزيكي ، احساسي و جنسي ميكند كه اين سوء استفاده ها روابط را بطور كلي از بين خواهند برد.

 

علت هاي شكست عشقي

 

آشنايي با عادات نا مطلوب و ويران كننده

چندين عادت وجود دارد كه باعث فروپاشي رابطه عاشقانه ميشود مانند ؛ اعتياد داشتن ، قمار ، شرط بندي ها.

 

دور شدن از يك ديگر، خستگي و بي انگيزگي

برخي افراد بخاطر فرزندانشان يا فشارهاي كاري و خستگي ازيكديگر دور بوده اند و كم كم  دچار بي انگيزگي و خستگي ميشوند و به عبارتي ازهم زدگي درآن ها به وجود مي آيد كه اين مسئله باعث جدايي آنها ميشود.

زماني كه هر كدام از فرزندان به دنبال زندگي خودشان بروند و خانه خالي بشود ، زن و شوهر مشكلاتشان پررنگ تر خواهد شد زيرا حرف مشتركي ندارند كه باهم بزنند و فاصله ي بين آنها بيشتر خود رانشان ميدهد.

 

مسائل مالي

اگر امور مالي به درستي مديريت نشود ممكن است در زندگي با مشكلاتي مانند : نداشتن اعتماد ، قلدرنمايي ها ، كنترل كردن هاي بيش از حد و ... مواجه شويد پس براي جلوگيري از اين مشكلات سعي كنيد امور مالي را به درستي مديريت كنيد.

نكته:

اگر فردي را درخانواده خود داريد كه دچار شكست عشقي شده است او را حمايت كنيد و او را تنها نگذاريد ، زيرا اين فرد درد روحي بسيار عميقي را تحمل ميكند و درد بزرگي درناحيه قلب و بدن خود حس خواهد كرد.

منبع: مشاوره آنلاين گپچه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۶:۰۷ توسط:sam موضوع:

10 اشتباه در طراحي سايت

10 اشتباه در طراحي سايت

 

در اين مقاله مجموع اشتباهات رايج در طراحي سايت كه باعث كاهش مخاطبان وب سايت ميشود را جمع آوري كرده ايم . خواندن اين مقاله براي افرادي كه مدت طولاني سايت دارند ولي بازديد خوبي ندارند و يا كساني كه به تازگي قصد راه اندازي وب سايت دارند توصيه ميشود

1- پخش موسيقي، بلافاصله بعد از ورود به سايت
چنين كاري ديگر تقريبا منسوخ شده است و كمتر چنين موردي را در سايت هاي استاندارد مي بينيم! به اين علت كه پخش خودكار موسيقي اغلب آزار دهنده است و بيشتر كاربران در چنين شرايطي صداي سيستم را قطع مي­ كنند. حالا تصور كنيد مخاطب، سايت را از محيط كار يا مكان هاي عمومي مشاهده كند. مطمئناً پخش موسيقي، تاثير خوشايندي ندارد و ممكن است مخاطب سايت را فقط به همين خاطر ترك كند.
راهكار: اگر قصد داريد چنين امكاني را به سايت اضافه كنيد، حتما يك گزينه توقف پخش موسيقي هم در صفحه مورد نظر تعبيه كنيد و آن را در معرض ديد بگذاريد. طراحي سايت تهران

2- عدم انسجام و يكپارچگي متن
نوشته اي را در نظر بگيريد كه فونت برخي عناوين يا چند سطر از متن با ساير نوشته ها يكسان نباشد، واقعاً فاجعه است! اشتباهي كه يكپارچگي سايت را به هم مي زند و حتي كاربراني كه هيچ اطلاعي هم از طراحي سايت ندارند متوجه آن مي شوند.
راهكار: كمي بيشتر دقت كنيد و حتماً متن را يك بار پيش از انتشار آن بازبيني كنيد. دقت داشته باشيد محتواي سايت حتماً بايد با يك فونت يكسان نوشته شده باشد. حتي اگر در يكي از صفحات سايت هم فونت متفاوتي در منو ها و يا متن اصلي استفاده شده باشد، بايد هر چه سريع تر اصلاح بشود.     طراحي سايت شركتي

 

3- لينك ها به صفحات نامرتبط ختم مي شوند
صفحات وب سرشار از لينك هايي هستند كه مخاطب را به صفحات جديد هدايت مي كنند. اگر لينك هاي داخلي سايت به درستي عمل نكنند و يا اين كه كاربر را به صفحه اي غير مرتبط هدايت كنند، به مرور ميزان Bounce rate يا نرخ پرش (به درصد كاربراني گفته مي شود كه وب سايت را به سرعت ترك كرده و هيچ صفحه جديدي از آن را باز نكرده باشند) افزايش پيدا مي كند كه قطعاً امتياز منفي براي سايت به حساب مي آيد. لينك هاي معيوب كه به هر دليلي محتواي صفحه را به نمايش نمي گذارند، يكي از اصلي ­ترين معضلات طراحي سايت هستند كه تاثير قابل توجهي هم در ارزيابي موتور هاي جستجو دارند. بنابراين توجه كنيد كه تمام لينك هاي سايت بدون مشكل باز بشوند زيرا در صورتي كه گزارش تعداد لينك ­هاي معيوب بيشتر از حد معمول باشد، بر روي نتايج آناليز موتور­هاي جستجو از سايت شما تاثير منفي مي ­گذارند.
راهكار: تك تك صفحات سايت را بازبيني كنيد تا لينك هاي معيوب شناسايي شوند. علاوه بر اين از صفحاتي كه متعلق به نسخه هاي قديمي تر سايت هستند هم غافل نشويد. احتمال آن كه اين صفحات دچار مشكل شده باشند خيلي بيشتر از لينك هاي مربوط به آخرين نسخه طراحي سايت است.mاگر لينكي قابل اصلاح نيست و يا به URL صحيح صفحه مورد نظر دسترسي نداريد، آن لينك را حذف كنيد. صفحات معيوب امتياز منفي براي سايت به شمار مي آيند بنابراين اگر به دنبال بهينه سازي سايت خود در موتور­هاي جستجو هستيد، نبايد هيچ لينك معيوبي در سايت تان پيدا بشود.

4- خوانايي متن به تنهايي كافي نيست
مهم ترين بخش يك سايت، محتوايي است كه بر روي آن قرار مي گيرد. حالا تصور كنيد مطالب سايت، خوانايي لازم را نداشته باشند و فهم آن هم دشوار باشد. با اين شرايط قاعدتاً نمي توانيد پيام خود را به مخاطب منتقل كنيد و اگر اين اتفاق بيافتد، مخاطبان سايت را به مرور از دست مي دهيد.
راهكار: صفحاتي از سايت كه مطالب آن ها به علت فونت نامناسب، سايز قلم و يا حتي رنگ نوشته خوانا نيست را هر چه سريع تر شناسايي و اصلاح كنيد. عدم خوانايي متن يكي از رايج ­ترين اشتباهاتي است كه در طراحي سايت مشاهده مي شود. ساخت سايت   

5- آيكن سبد خريد اصلا ديده نمي شود
هر فروشگاه اينترنتي كه در سايت، كالا يا خدماتي را به فروش مي ­رساند حتما يك سبد خريد هم براي نهايي كردن سفارشات مشتريان و هدايت آن ها به صفحه انجام تراكنش دارد. اما طراحي بعضي از سايت ها به نحوي است كه انگار اصلا چنين بخشي در فروشگاه اينترنتي وجود ندارد. اجازه ندهيد مشتريان به اين دليل كه نمي توانند سبد خريد را در صفحه اصلي سايت پيدا كنند، از خريد منصرف بشوند و سايت را ترك كنند. اگر چينش سايت به نحوي است كه نمي توانيد به راحتي آيكون سبد خريد را پيدا كنيد، حتما در طراحي سايت يك بازنگري انجام بدهيد.
راهكار: سبد خريد را به صورت يك مولفه ثابت در قسمت بالاي تمام صفحات سايت قرار دهيد. اين كار باعث مي شود مخاطب سايت بيش از اين سردرگم نشود و به راحتي آيكون مربوط به سبد خريد را پيدا كند.

6- چرا سايت بيش از حد تيره به نظر مي رسد؟
استفاده از تصاوير با رزولوشن پايين اگر چه ممكن است حجم صفحات سايت را كاهش بدهد و منجر شود سايت در زمان كمتري بارگذاري بشود اما در عين حال به كار بردن تصاوير بي كيفيت، باعث از بين رفتن ظاهر حرفه اي سايت مي شود.
راهكار: به جاي استفاده از تصاوير با رزولوشون پايين سعي كنيد از نسخه Save for web تصاوير با كيفيت بالا استفاده كنيد. اين گزينه در تمام نرم افزار هاي ويرايش تصوير وجود دارد و نسخه اي از عكس كه حجم به مراتب كمتري دارد را در اختيار شما قرار مي دهد. شركت طراحي سايت     

7- چرا همه چيز در اين سايت متحرك است؟
البته كه تصاوير گرافيكي متحرك جذابيت ظاهري سايت را افزايش مي دهند اما خب دو ايراد اساسي هم دارند. اول اين كه ممكن است موجب افزايش بيش از حد حجم صفحات سايت بشوند و مورد ديگر اين كه امكان دارد مخاطب با مشاهده تعداد زيادي تصاوير گرافيكي، دچار سردرگمي بشود.
راهكار: جاي نگراني نيست، اگر در استفاده از اين ويژگي در سايت زياده روي كرده ايد اين وضعيت قابل اصلاح است. بررسي كنيد كه كدام بخش ها واقعا نياز به تصاوير گرافيكي دارند و بقيه صفحات را به حالت عادي برگردانيد. علاوه بر اين، كندتر كردن سرعت حركت تصاوير هم راه حل مناسبي براي رفع اين مشكل است.

8- مخاطب براي رسيدن به فوتر سايت، بايد عازم يك سفر دور و دراز شود!
در يك صفحه استاندارد فاصله مطالب انتهاي صفحه و فوتر سايت، تقريباً به اندازه 3 خط است. در صورتي كه فاصله بيش از اين ميزان باشد، تركيب صفحه به هم مي ريزد و طراحي سايت با مشكل مواجه مي شود.
راهكار: تمام صفحات سايت را با دقت بررسي كنيد، اگر فاصله بيشتر از اندازه انگشت كوچك دست وجود باشد، بايد طراحي سايت را تغيير دهيد.

9- ناوبري سايت (Site Navigation) بيش از حد پيچيده است
تعريف از ناوبري وبسايت، دسترسي آسان مخاطب به بخش هاي مختلف سايت است. برخورداري از ناوبري مناسب يكي از اصلي ترين ­شروط طراحي سايت است كه بايد در نظر داشته باشيد.
راهكار: شكي در اين نيست كه كيفيت، ارجح بر كميت است اما حتي الامكان از آوردن مطالب اضافي و غير مرتبط خودداري كنيد تا صفحات پرشمار سايت، به شكل گيج كننده اي مخاطب را سردرگم نكند. براي طراحي ناوبري سايت مي­ توانيد از سايت هايي كه در اين زمينه موفق عمل كرده اند الگو برداري كنيد.

نتيجه گيري: همه چيز را به دقت بررسي كنيد
هرگاه درباره طراحي سايت دچار ترديد شديد، از دوستان خود نظر بخواهيد. توجه به بازخورد ديگران به شما كمك مي­ كند تا پيش از انتشار، متوجه مشكلات سايت بشويد و آن­ها را بر طرف كنيد.

  1. https://samyarweb.blogmy.ir/Post/1/Sports-site-design.html
  2. https://samyarweb.blogmy.ir/Post/9/Industrial-site-design.html
  3. https://samyarweb.blogmy.ir/Post/7/Service-site-design--Service-company-site-design.html
  4. https://samyarweb.blogmy.ir/Post/5/Car-site-design--car-show-site-design.html
  5. https://samyarweb.blogmy.ir/Post/3/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html
  6. https://hamyarweb.blogmy.ir/Post/1/Sports-site-design.html
  7. https://hamyarweb.blogmy.ir/Post/9/Industrial-site-design.html
  8. https://hamyarweb.blogmy.ir/Post/7/Service-site-design--Service-company-site-design.html
  9. https://hamyarweb.blogmy.ir/Post/5/Car-site-design--car-show-site-design.html
  10. https://hamyarweb.blogmy.ir/Post/3/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html
  11. https://hamedweb.blogmy.ir/Post/1/Sports-site-design.html
  12. https://hamedweb.blogmy.ir/Post/9/Industrial-site-design.html
  13. https://hamedweb.blogmy.ir/Post/7/++%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C+%E2%80%93+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA+%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C
  14. https://hamedweb.blogmy.ir/Post/5/Car-site-design--car-show-site-design.html
  15. https://hamedweb.blogmy.ir/Post/3/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html
  16. https://tejarat-farda.blogmy.ir/Post/1/Sports-site-design.html
  17. https://tejarat-farda.blogmy.ir/Post/9/Industrial-site-design.html
  18. https://tejarat-farda.blogmy.ir/Post/7/Service-site-design--Service-company-site-design.html
  19. https://tejarat-farda.blogmy.ir/Post/5/Car-site-design--car-show-site-design.html

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۸:۰۲ توسط:sam موضوع:

آموزش مهارت‌هاي ضروري رايانه‌اي

آموزش مهارت‌هاي ضروري رايانه‌اي

انجمن‌هاي علمي دانشجويي علوم دامي دانشگاه گيلان و دانشگاه تهران دوره آموزش مهارت‌هاي ضروري رايانه‌اي را برگزار مي‌كنند.

به گزارش باشگاه دانشجويان ايسنا، اين دوره به صورت مجازي با تدريس آرمين جمالي شنبه هفتم فروردين ساعت ?? برگزار مي‌شود و شركت كنندگان، استفاده از نرم‌افزارهاي ورد، اكسل و پاورپوينت را آموزش مي‌بينند.

براي مطالعه ي ادامه ي اين مقاله به سايت خبري مونو نيوز مراجعه كنيد
منبع:مونو نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۴:۵۸ توسط:sam موضوع:

ترمووود چيست

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين كيفيت از بهترين توليدكنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، كه به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يكنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ كنند و به آن آسيب بزنند، خشك است، ترك نمي‌خورد، در يك كلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، كفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، كفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دكوراسيون داخلي استفاده مي‌كنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلكه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي كوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد كه شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحكام
  • ايجاد ترك كمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  كفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دكوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه كننده انواع ترموود در شيراز با بهترين كيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شركت سكويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با كيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز كسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  كابينت  ، ترمووود و صفحه كابينت با كيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبكه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با كيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تكيه بر توانمندي و پشتكار كاركنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۲:۴۶ توسط:sam موضوع:

مزاياي استفاده از ابزار پيش ساخته پلي يورتان

مزاياي استفاده از ابزار پيش ساخته پلي يورتان

qrch_d3.png

ابزار پيش ساخته پلي اورتان يا به عبارتي پلي يورتان يكي از متريالهايي است كه در كار طراحي و به‌خصوص اجراي دكوراسيون داخلي بسيار كاربرد دارد و باعث شده است روند كار جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و سريعتر شده باشد. امروزه بيشتر طراحان و فعالان در حوزه كاري طراحي، دكوراسيون داخلي و نما براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخلي و... از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان داراي نقاط قوت بسياري مي‌باشد و در اين روزها توانسته به‌دلايلي كه در ادامه صحبت خواهد شد محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي گچ گيري سنتي شود. در ادامه مطلب به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم كرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان، اين ابزار اساس ساخت آن بر تكنولوژي پليمري مي‌باشد و به همين علت از وزن بسيار كمي برخوردار است اما با وجود وزن كم، داراي دانسيته بالا و استحكام و مقاومت بالايي دارد.

ابزار نور مخفي پلي يورتان

ابزار نور مخفي پلي يورتان يا همان گلويي نورمخفي، براي ايجاد خط نوري غيرمستقيم در حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته مي باشد و قطعا گزينه‌ مناسبي جهت جايگزيني و استفاده به‌جاي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... خواهد بود.

موارد مصرف ابزار نورمخفي بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

  • نورپردازي جهت Tv room.
  • ايجاد نور مخفي در حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي و حمام.
  • ايجاد خط نوري غيرمستقيم در بالاي قرنيزها.
  • استفاده در اطراف سالن سقف پذيرايي و هال.
  • در سقف هاي اتاق خواب ها جهت ايجاد نور مخفي.
  • لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس.
  • نور مخفي در اتاق كودك.

از جمله موارد مصرف ابزار پلي يورتان مي توان به موارد زير اشاره كرد

  1. براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  1. الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  1. چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  1. شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

  1. طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  1. گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  1. فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

  1. ابزارهاي ستون پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  1. پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  1. پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

ابزار مخفي پلي يورتان داراي چه ويژگي هايي است؟

  1. اين ابزار قابليت رنگ‌پذيري بالايي را در دفعات مختلف دارد و مي توان از آن بدون نياز به زير سازي استفاده كرد. همچنين امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه را دارا است.
  2. مقرون به صرفه مي باشد و براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري بسيار مناسب است.
  3. از  ابزار پلي يورتان ميتوان در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت بالا در برابر رطوبت مي توان استفاده كرد.
  4. متنوع بوده و در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك موجود است.
  5. استحكام و مقاومت بسيار بالايي و در حين حال وزن بسيار كمي دارد.
  6. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون هدر رفت وقت و با كم‌ترين پرت مصالح را دارد.
  7. به مرور زمان نسبت به ابزارهاي گچي ترك نمي‌خورد و تغيير شكل نخواهد داد.

مزايا و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع بسياري، علي الخصوص صنعت لوله كاربردي است. از جمله مزاياي اين ابزار مي‌توانيم به موارد ذيل اشاره كنيم:

  • مقرون به صرفه است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در طي زمان دچار ترك و تغيير شكل نمي شود.
  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، قطعا مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي ما ابزار پلي يورتان باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي گوناگون را دارد.
  • انعطاف پذيري بسيار بالايي اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون استفاده نمود.
  • ابزار پلي يورتان از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.
  • وزن آن نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر مي باشد.
  • مناسب جهت استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • رنگ پذيري بسيار بالايي دارد و مي‌توان سطح آن را با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ نمود.
  • اين ابزار مقاومت بسيار بالايي در برابر رطوبت و حرارت دارد.

با توجه به موارد ذكر شده دربالا، ابزار پلي يورتان مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما ‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. درست است اين ابزار قابليت نصب سريع و آسان را داشته باشد، اما براي نتيجه بهتر كار بهتر است از افراد نصاب مطمئن و متخصص در اين زمينه كمك بگيريم.

توجه داشته باشيد كه براي نصب اين ابزار مي‌بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. اما بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد.

البته نگران نباشيد اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، با چند راه و شيوه مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

شما مي‌توانيد جهت سفارش گذاري و كسب اطلاعات بيشتر با همكاران ما از طريق لينكhttps://www.arcadecor.com/و يا با شماره  02144382900 تماس حاصل نمائيد.

منتشر شده در وب سايت ايلنا

 


برچسب: مزاياي استفاده از ابزار پيش ساخته پلي يورتان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۹:۵۳ توسط:sam موضوع:

Effective Modern Interior Design Ideas

Effective Modern Interior Design Ideas

Using modern interior design ideas can provide you with the most effective decor for your home, office, or workplace, and you may find that it can give your space a fresh, trendy feel. many folks wonder what they will do to boost the texture of their house, and you will find that employing a modern interior design can breathe a fresh breath of life into your house.

Many people who investigate modern interior decorating haven't any idea how they will do so effectively, and that they simply find any furniture and decorations that look as modern and stylish as possible. However, they find yourself living in an exceedingly cold, uncomfortable home with items that look good but serve little or no function in an exceedingly home or office.

Real design is all about finding the correct balance between function and style, and you would like to recollect that when buying your modern decorations. Finding furniture and decorations that blend both function and form is that the best thanks to decorate your house using modern design, and therefore the majority of the inside design ideas that you simply find online will reinforce the importance of the fusion of the 2 aspects.

Here are some modern interior design ideas that you simply can use to form your house look trendy, modern and fashionable:

1. when choosing the color scheme for your home, you would like to use colors that are 'cool'; to attain the correct interior decor. White might not be the right choice for each home, but you must choose a combination that matches the fashion of your furniture's sleek, stylish appearance. Use colors that are tempered and 'cool'; to make the proper effect of a contemporary, stylish decor.

2. The feel that you just use for your furniture and items round the home is vital. An excessive amount of comfort simply ruins the fashionable look, and you must choose colors and fabrics that are neutral and blend easily into the background. To feature comfort and softness to your room, you'll use fabric drapes, but you would like to stay the whole feel of the space simplistic by keeping the elegance of the material minimal.

3. Don't use lavish, colorful decorations and accessories that simply demand that you simply eye specialize in them. Rather, use items that are metallic and glass to make an environment which will allow them to blend into the background of your overall decor. Don't overuse decorations and accessories, because the modern feel is in the midst of a minimalistic decor. Use tiny low number of things that emphasize clean lines and order in your home, and keep them from attracting attention.

Many people tend to confuse modern and contemporary interior design. While the 2 are fairly similar, there's a small difference. Contemporary design is formed to be as modern and classy as possible, and there are variety of aspects that contemporary design has in common with modern design. However, all modern interior design ideas will tell you that minimalistic design is that the most significant a part of the fashionable interior decor, and contemporary interior design doesn't consider that minimalistic design to be an integral a part of the general decor.
The modern interior design ideas given above can facilitate your start creating the proper modern, trendy atmosphere for your house or office. You’ll find that a number of the fashionable interior design ideas above are perfect for you, while others simply won't add your space. Use all or a number of the ideas above to assist you create your perfect space, and you'll find that a contemporary interior design is strictly what your house or office needed.

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making furniture selections to fully coordinated large scale home remodels, new construction, restaurant, office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۹:۲۸ توسط:sam موضوع:

موفقيت در كنكور با روش حرف آخر

موفقيت در كنكور با روش حرف آخر

ps1i_a4.jpg

موفقيت در كنكور كار هركسي نيست چون اصلاً كار راحتي نيست.

خيلي‌ها فكر مي‌كنند كه چون معدل بالايي دارند و چون رتبه مدرسه اند مي توانند راحت و بدون دردسر رتبه كنكور نيز باشند در صورتي كه هيچ يك از آنها تفاوت هاي ميان اين دو را با هم درك نمي كنند ابتدا بيايم كمي موضوع كنكور و مدرسه را بررسي كنيم رتبه شدن در امتحانات پايان ترم و تشريحي كار بسيار راحت تري است چون هم زمان آن به اندازه است هم سوال ها تعداد كمتري دارند ثانيا هر درسي يك كتاب خاص دارد و هر درس يك روز خاص خود را دارد شما دو ساعت زمان داريد تا نهايتاً ?? سوال را حل كنيد يعني كار خيلي سختي هم در پيش نداريد اما بياييد به كنكور از اين ديد نگاه كنيم چند ده كتاب حدود ??? صفحه اي و در قالب چند سوال و فقط حدود ? ساعت تا ? ساعت زمان.

موفقيت در كنكور‌ نيازمند منابع آموزشي درست، خوب و كارآمد

اگر از اين ديد به كنكور نگاه كنيد سختي آن را تا حدودي بدون اينكه در وضعيت كنكور قرار گيريد درك خواهيد كرد. حال سوال مي شود كه چگونه است كه هر سال چندين هزار نفر اين توانايي و قابليت اين را دارند كه از اين سوال ها با اين حجم و تعداد سوال هاي زيادي را جواب بدهند و درصد خوب و بالايي به دست بياورند كار سختي به نظر مي‌رسد اما در صورتي سخت خواهد بود كه مسيري نداشته باشيد منابع شما فقط كتاب‌ها باشند چون كتاب‌هاي درسي روش تشريحي حل سوال را به صورت كامل و خوب معرفي كردند اما آيا با اين روش‌ها مي‌توان در زمان كم سوال ها را جواب داد؟ خير.

اينكه خيلي از دانش آموزان تا اسم كنكور مي آيد استرس مي گيرند و نگران كنكور خود مي شوند و به اصطلاح از كنكور براي خودشان غول ساخته‌اند طبيعي است  اما چه بخواهند و نخواهند اين غول مسير بزرگ خوشبختي آنها را بسته است و براي رسيدن به موفقيت و آينده خودشان بايد از آن بگذرند همان طور كه براي مبارزه با شمشير و سپر يا تفنگ نياز داريد براي شكست دادن اين غول بزرگ نيز به منابع آموزشي نياز داريد شما هيچ وقت نمي توانيد به كمك يك تير و كمان يك تانك را از پاي در بياوريد پس براي اينكه در كنكور موفق شويد بايد منابع آموزشي درست و خوب و كارآمدي داشته باشيد

موفقيت در كنكور با موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر در اين راستا بهترين گزينه براي رسيدن به موفقيت است و بهترين كمك به شما خواهد بود منابع آموزشي كامل موسسه حرف آخر شما را از همه چيز بي نياز مي كند آموزش كامل آموزش تست زني و آزمون هاي جامع همه و همه داخل طرح‌هاي موسسه قرار دارند اما حال فرض كنيد شما وسيله مبارزه با اين غول بزرگ را پيدا كرديد وارد طرح‌هاي موسسه حرف آخر شديد اگر كسي نباشد كه در اين مسير به شما كمك و راهنمايي دهد چگونه مي‌خواهيد پيروز از ميدان خارج شويد براي مثال شما استعداد موسيقي داريد و سازي كه دوست داريد را تهيه ميكنيد حال اگر راهنما و استادي نباشد كه به شما آموزش دهد چطور ميخواهيد يك موزيسين خوب باشيد.

نگران نباشيد مشاورين خوب موسسه حرف آخر تا پايان مسير از شما حمايت و شما را راهنمايي مي كنند و در مسير تاريك شما به سمت كنكور نور مي‌اندازند و مسير شما را تا هدف برايتان مشخص مي‌كنند

چرا ميان اين همه موسسه به موسسه حرف آخر اعتماد كنيم

تفاوت موسسات با هم در شيوه آموزش و شيوه مشاوره است منابع آموزشي موسسه حرف آخر از دو ويژگي اصلي برخوردار است كه در موسسات ديگر و يا تدريس ديگر اساتيد اين ويژگي‌ها را نمي يابيد در منابع آموزشي موسسه حرف آخر از الگوها استفاده مي‌شود كه اين الگوها به ما در حل سوالات كمك بسياري مي‌كند. تفاوت الگوهاي ارائه شده در آموزش هاي موسسه حرف آخر يا جاهاي ديگر در اين است كه با هر الگوي موسسات مختلف تنها و تنها يك مدل سوال حل خواهد شد زيرا الگوهاي خود را از دل فرمول هاي اصلي خارج كردند .

در موسسه حرف آخر الگوها از آن از درهم آميختن فرمول هاي مختلف مباحث به دست مي‌آيد كه راه حل تمام مدل‌هاي تست از هر مبحث است. مسئله بعدي وجود و به كارگيري انيميشن در تدريس ها است برخي از اشكال در كتاب ها وجود دارند كه به صورت دو بعدي قابل درك نيستند اين مدل روش و سوال ها همواره جزو مواردي است كه دانش‌آموزان تست هايشان را كنار مي‌گذارند چون درك كردن خود سوال نيز زمان گير است اما موسسه حرف آخر راه حل كردن اين تست ها را با ارائه انيميشن و سه بعدي سازي اشكال برطرف كرده است

انقلاب عظيم در نحوه حل سوالات با بسته آموزش كنكور حرف آخر

بگذاريد با مثالي توضيح بدم: شما هنوز با گذشت زمان تصاوير دوستان و يا مدرسه خود را به خاطر داريد اين از ويژگي هاي حافظه تصويري انسان هستش كه موسسه حرف آخر از اين موضوع استفاده كرده و انقلاب عظيمي را در نحوه حل سوالات به وجود آورد در كنار همه اين موارد وجود يك مشاور و راهنما به دانش‌آموز شما تمام ملزومات را براي شكست دادن كنكور مي دهد و مسير را براي تمام دانش‌آموزان هموار كرده است. براي ارتباط با مشاورين ارشد موسسه و دريافت مشاوره رايگان با شماره 09129573833 تماس بگيريد.

به نقل از سايت حرف آخر و برگرفته از مقاله موفقيت در كنكور با روش حرف آخر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۰:۰۱ توسط:sam موضوع:

اندرويد باكس (Android Box) چيست؟

 

اندرويد باكس (Android Box) چيست؟

jkx5_a1.jpg

اندرويد باكس يك تي وي باكس است كه با سيستم‌عامل اندرويد كار مي‌كند. سيستم‌عامل اندرويد به‌حدي محبوب است كه كاربران بسيار زيادي در سراسر جهان از آن استفاده مي‌كنند. شما مي‌توانيد با اندرويد باكس، به‌راحتي مشغول تماشاي جديدترين فيلم‌ها شويد و جالب آن كه امكان وب‌گردي و انجام بازي‌هاي اندرويد هم با تلويزيون، وجود دارد.

ويژگي‌هاي اندرويد باكس

همان‌طور كه گفته شد، اندرويد باكس داراي ويژگي‌هاي بسيار زيادي بوده و ما در اين بخش قصد داريم تعدادي از مهم‌ترين‌ها را به شما معرفي كنيم.

پخش آنلاين: شما مي‌توانيد با استفاده از اندرويد باكس به شبكه‌هاي مختلف پخش آنلاين دسترسي داشته باشيد.

تماشاي زنده مسابقات ورزشي: يكي ديگر از كاربردهاي اندرويد باكس را مي‌توان مخصوص علاقه‌مندان به دنياي ورزش دانست. استفاده از شبكه‌هاي آنلاين پخش مسابقات ورزشي، بسيار ارزشمند است. شما مي‌توانيد با تهيه يك اندرويد باكس به تماشاي مسابقات زنده ورزشي ازطريق وب‌سايت‌هاي پخش آنلاين، دسترسي داشته باشيد.

فيلم: در صورتي كه شيفته تماشاي فيلم‌هاي HD هستيد، قطعا به يك اندرويد باكس نيازمند خواهيد بود. شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني به فيلم‌هاي جديد HD دسترسي داشته باشيد.

پخش موسيقي: يكي از علاقه‌مندي‌هاي افراد را مي‌توان پخش موسيقي دانست. شما مي‌توانيد جديدترين موسيقي‌ها را به‌راحتي ازطريق اندرويد باكس، پخش كنيد. بد نيست بدانيد امكان جست‌وجوي تيتراژ يا هر كدام از موسيقي‌هاي دلخواه شما هم وجود دارد.

وبگردي: يكي ديگر از ويژگي‌هاي اندرويد باكس، مرور اينترنت است. اندرويد باكس به شما اجازه مي‌دهد تا بتوانيد ازطريق تلويزيون به نيازمندي‌هاي خود در اينترنت، دسترسي پيدا كنيد. همچنين امكان مشاهده حساب كاربري شبكه‌هاي اجتماعي همانند لينكدين، توييتر، فيسبوك و ساير موارد هم وجود دارد.

بازي: احتمالا مهم‌ترين علاقه‌مندي شما براي داشتن يك اندرويد باكس، انجام بازي است. بد نيست بدانيد تعداد زيادي بازي به‌صورت انحصاري براي اندرويد باكس‌ها توليد شده‌اند. توجه داشته باشيد كه شما مي‌توانيد ازطريق گوگل پلي هم به جديدترين برنامه و بازي‌ها دسترسي داشته باشيد.

يك تلويزيون هوشمند، امكانات و قابليت‌هاي خوبي را دراختيار كاربران قرار مي‌دهد و اينطور كه پيدا است، اندرويد باكس هم توانايي قابل قبولي در اين زمينه دارد. شما مي‌توانيد به‌راحتي اندرويد باكس را تهيه و از قابليت‌هاي مهمي كه به آن‌ها اشاره هم كرديم، بهره‌مند شويد.

كاربرد اندرويد باكس در ايران

همان‌طور كه گفته شد، استفاده از اندرويد باكس مي‌تواند تلويزيون شما را به يك تلويزيون هوشمند تبديل كند. اندرويد باكس در ايران هم طرفداران و هم كاربردهاي زيادي دارد. وب سايت‌هاي پخش فيلم آنلاين زيادي در ايران همانند فيليمو، آپارات و نماوا وجود دارند كه به‌راحتي مي‌توان ازطريق اندرويد باكس، وارد آن‌ها شد و جديدترين فيلم‌ها را تماشا كرد. براي خريد اندرويد باكس مو به صفحه فروش فيليموباكس در ديجي‌كالا سر بزنيد.

مهم‌ترين مزيت اندرويد باكس را مي‌توان تبديل تلويزيون معمولي به تلويزيون اندرويدي دانست و اين مسئله در ايران، طرفداران زيادي پيدا كرده است. خريد اندرويد باكس، مي‌تواند روش مقرون‌به‌صرفه‌اي براي ارتقاي تلويزيون‌هاي ساده باشد؛ در حقيقت شما به‌جاي خريد يك تلويزيون گران‌قيمت هوشمند، مي‌توانيد با يك دستگاه مقرون‌به‌صرفه از قابليت‌هاي آن بهره‌مند شويد.

سيستم‌عامل اندرويد تي وي

اندرويد تي وي، نسخه‌اي از سيستم‌عامل اندرويد بوده كه منحصرا براي اجرا روي تلويزيون‌ها طراحي شده و از اواسط سال ???? ميلادي هم جايگزين سرويس گوگل TV شده است. همانند نسخه موبايلي اندرويد، سفارشي‌سازي Android TV هم امكان‌پذير است و بسياري از شركت‌هاي شخص ثالث توليدكننده ستاپ‌باكس‌ها از اين سيستم‌عامل روي محصولات خود استفاده مي‌كنند. حتي سيستم‌عامل Fire TV آمازون هم نسخه دستكاري‌شده Android TV است.

وجه اشتراك ديگر نسخه موبايلي اندرويد با Android TV، عرضه نسخه‌هاي جديدتر است؛ با اين تفاوت كه هيچ برنامه مشخصي براي آن تعريف نشده و بعضا ممكن است انتشار به‌روزرساني‌هاي تازه‌تر براي تمام دستگاه‌ها به‌صورت OTA، چندين سال طول بكشد.

اندرويد تي وي در بسياري از تلويزيون‌هاي هوشمند موجود در بازار هم پيدا مي‌شود. در زمان‌هاي مختلف، شركت‌هايي مثل شارپ، سوني، فيليپس و هايسنس، محصولات خود را با بهره‌گيري از Andorid TV روانه بازار كرده‌اند. مورد آخر اينكه در اكثر ستاپ‌باكس‌هاي مبتني بر Kodi از اندرويد تي وي استفاده مي‌شود.

روش نصب اندرويد باكس

شايد براي برخي كاربران، نصب و استفاده از اندرويد باكس پيچيده به‌نظر برسد، اما اينطور نيست و مي‌توان استفاده از آن را بسيار ساده توصيف كرد. پس از خريد دستگاه، كافي‌ست مراحل زير را دنبال كنيد:

  • اندرويد باكس را با كابل HDMI به تلويزيون متصل كنيد؛ شما با استفاده از كابل HDMI، نهايت كيفيت را تجربه خواهيد كرد.
  • در ادامه دستگاه را به برق متصل كرده و روشن كنيد.
  • سپس تنظيمات واي فاي را انجام دهيد تا اندرويد باكس به اينترنت متصل شود.

هم‌اكنون اتصال اندرويد باكس به اتمام رسيده و شما مي‌توانيد به تمام محتواهاي رايگان همانند فيلم، برنامه‌هاي تلويزيوني، يوتيوب، آپارات، فيليمو و ساير موارد دسترسي داشته باشيد.

از آن جايي كه ممكن است برخي كاربران در زمينه انجام تنظيمات واي فاي، دچار مشكل شوند، راهنمايي زير را قرار داده‌ايم تا بتوانيد با طي كردن چند مرحله ساده، ارتباط اندرويد باكس به اينترنت را برقرار كنيد. مراحل موردنظر عبارت‌اند از:

  • اندرويد باكس را به تلويزيون متصل كنيد.
  • توسط روتر وايرلس يا كابل اترنت به اينترنت متصل شويد.
  • وارد تنظيمات شويد.
  • گزينه تنظيمات بيشتر (More Settings) را انتخاب كنيد.
  • در ادامه بايد گزينه واي فاي (Wi-Fi) را انتخاب كنيد.
  • هم‌اكنون نام واي فاي خود را انتخاب كنيد.
  • پسورد را وارد كرده و به شبكه متصل شويد.

شما موفق شديد به‌سادگي و با انجام چند مرحله، ارتباط اندرويد باكس به شبكه واي فاي را برقرار كنيد.

توجه داشته باشيد كه كاربران زيادي در زمينه سرعت اينترنت موردنياز اندرويد باكس، سوالاتي را مطرح مي‌كنند. بايد بدانيد يك اندرويد باكس براي داشتن عملكردي صحيح، حداقل نيازمند سرعتي معادل ? مگابايت بر ثانيه است. در صورتي كه سرعت شبكه خانگي شما كم است، بايد نسبت به ارتقاي آن اقدام كنيد و در غير اين صورت، سرعت عملكرد پايين اندرويد باكس مي‌تواند ناراحت‌كننده باشد.

انجام بازي با دسته در اندرويد باكس

بازي‌هاي اندرويد زيادي وجود دارند كه استفاده از دسته مي‌تواند جذابيت آن‌ها را افزايش دهد. همان‌طور كه گفته شد، امكان اجراي بازي توسط اندرويد باكس وجود دارد، اما شايد جالب باشد كه بدانيد امكان متصل كردن دسته كنسول بازي PS4 و ايكس‌باكس وان اس هم به اندرويد باكس، وجود دارد.

روش متصل كردن دسته بازي PS4 به اندرويد باكس

  • شما بايد براي اين كار، كليدهاي PS و Share را به‌صورت هم‌زمان فشار دهيد تا چراغ LED دسته بازي به حالت چشمك‌زن وارد شود.
  • هم‌اكنون وارد تنظيمات بلوتوث اندرويد باكس شويد و آن را روش كنيد.
  • در اين بخش بايد يك دستگاه را با نام Wireless Control مشاهده كنيد؛ كافي است روي آن ضربه بزنيد و منتظر برقراري اتصال باشيد.
  • در صورتي كه چراغ LED دسته بازي PS4 از حالت چشمك زدن به حالت ثابت تغيير پيدا كرد، ارتباط برقرار شده است.

روش متصل كردن دسته بازي ايكس‌باكس وان اس به اندرويد باكس

  • دسته بازي Xbox One S را روشن كنيد.
  • كليد كوچك دايره‌اي موجود دركنار پورت اتصال كابل به دسته را فشار دهيد تا زماني‌كه لوگوي دستگاه به حالت چشمك زن تبديل شود.
  • وارد اندرويد باكس شويد و بلوتوث را روشن كنيد.
  • در اين بخش يك دستگاه با نام Xbox Wireless Controller را مشاهده خواهيد كرد كه با انتخاب آن، اتصال تكميل مي‌شود.
  • در صورتي كه مراحل بالا را كاملا درست انجام داده باشيد، LED روي دسته بازي به حالت ثابت در خواهد آمد.

تفاوت اندرويد باكس با اپل تي وي

با اينكه اپل تي وي هم يك تلويزيون هوشمند به حساب مي‌آيد، اما تفاوت‌هايي با اندرويد باكس دارد كه در حالت كلي مي‌توان اندرويد باكس را به دليل قابليت‌هاي بيشتر و انعطاف‌پذيري بالاتر، مناسب توصيف كرد. به‌عنوان مثال علاقه‌مندان به بازي‌هاي اندرويد، مي‌توانند كليه بازي‌هاي موجود گوگل پلي را در اندرويد باكس نصب كنند، مگر آن گروه از بازي‌هايي كه حتما نيازمند نمايشگر لمسي هستند، اما امكان نصب تمام بازي‌هاي iOS روي اپل تي وي وجود ندارد و بايد آن‌ها را به‌صورت جداگانه در بخش اپل تي وي اپ استور، جست‌وجو كرد.

بد نيست بدانيد امكان وبگردي در اندرويد باكس با استفاده از مرورگرهاي مختلف فايرفاكس، گوگل كروم يا ساير موارد، به‌سادگي وجود دارد، اما متاسفانه اپل تي وي به‌صورت مستقيم از سافاري پشتيباني نمي‌كند و بايد از روش‌هاي ديگري استفاده كرد. تمام اين مشكلات و كمبودها سبب شده‌اند تا اندرويد باكس در نظر كاربران، بهتر و كارآمدتر به‌نظر برسد. اندرويد باكس، رابط كاربري بسيار ساده‌اي دارد و مي‌تواند يك انتخاب مقرون‌به‌صرفه براي افرادي باشد كه علاقه‌مند به دراختيار داشتن تلويزيون هوشمند، هستند.

پرسش‌هاي متداول

اندرويد باكس چه كاربردي دارد؟

اندرويد باكس يك راهكار ساده و محبوب براي تبديل كردن تلويزيون‌هاي معمولي به تلويزيون‌هاي اندرويدي است. با اين كار مي‌توانيد همه اپليكيشن‌هاي گوشي‌هاي اندرويدي را روي تلويزيون خود اجرا كنيد.

مهم‌ترين قابليت‌هاي اندرويد باكس چيست؟

با اندرويد باكس مي‌توانيد از پخش آنلاين اكثر شبكه‌هاي جهاني بهره‌مند شويد؛ به‌علاوه اين دستگاه امكان تماشاي زنده مسابقات ورزشي و جديدترين فيلم‌ها و همچنين وب‌گردي و بازي را به تلويزيون شما اضافه مي‌كند.

اندرويد باكس چگونه نصب مي‌شود؟

نصب اندرويد فوق‌العاده ساده است. كافي است دستگاه را با كابل HD‌ام‌آي به تلويزيون وصل كنيد و آن را روشن كنيد. البته در نظر داشته باشيد كه براي استفاده از امكانات اندرويد باكس حتما بايد آن را به اينترنت واي‌فاي متصل كنيد.


برچسب: اولين باكس اندرويدي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۲:۱۱ توسط:sam موضوع: