عشقِ شكوهمندانه عشقِ شكوهمندانه .

عشقِ شكوهمندانه

تازه هاي نشر اسفند ماه 98 – كاواك

كتاب حديث ماهي‌گير و ديو

هوشنگ گلشيري | نشر سرزمين

«حكايت صياد» داستاني‌ست كه در خلال شب‌هاي سوم تا نهم روايت شهرزاد بازگو مي‌شود و از جذاب‌ترين حكايات كتاب «هزار و يك شب» است. گلشيري، كه به استفاده از متون كهن براي نوشتن داستان‌هاي مدرن علاقه‌مند بود، در «حديث ماهي‌گير و ديو» هم سراغ دل‌مشغولي‌اش مي‌رود. او «حكايت صياد» را به شيوه‌اي جديد روايت مي‌كند.

كتاب كتاب مرگ

جولين بارنز | مترجم: مينا وكيلي نژاد | انتشارات كتاب تداعي

اين اثر خلاصه‌اي است از كتاب «چيزي براي ترسيدن وجود ندارد» كه نويسنده در آن به بررسي دقيق نتيجه باورنكردني و اجتناب ناپذير زندگي مي‌پردازد و همچنين بخش ديگري از اين كتاب مروري است بر خاطرات خانواده بارنز كه مطالب آن از اثري با عنوان «سطوح زندگي» كه توصيف بسيار تأثيرگذاري است از ماجراي از دست دادن همسرش انتخاب شده است.

كتاب ساكن دو فرهنگ

روبرت صافاريان | نشر مركز

نوشته‌هاي اين مجموعه تصوير متفاوتي از ارامنه‌ي ايران ارائه مي‌كنند. تصويري كه ارمنيان از خود به جامعه عرضه مي‌كنند معمولاً بر ملاحظات و كليشه‌هاي بسياري استوار است كه در اين نوشته‌ها به قدر كافي درباره‌شان صحبت شده است. مخاطب عام ايراني هم دوست دارد همين تصوير كليشه‌اي را ببيند و بشنود. گويي بنابر يك توافق خاموش اساس بر اين گذاشته شده، كه هركس سرش گرم كار خودش باشد و تنها مِن‌باب ادب و نزاكت گاهي با طرف مقابل هم سلام و عليكي بكند و سخنان پر از تعارف رد و بدل كند. كوشش من اين بوده كه فارغ از تعارف‌هاي متداول با تصويري صريح‌تر اين جامعه‌ي اقليت را معرفي و به قدر توان قانون‌مندي‌هاي مناسبات آن با جامعه‌ي بزرگ را آشكار و به خواننده‌ي فارسي‌زبان عرضه كنم.

 

?


برچسب: تازه هاي نشر اسفند ماه 98 – كاواك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۶:۰۹ توسط:sam موضوع:

حفاظ پنجره و نرده حفاظ روي ديوار

حفاظ پنجره و نرده حفاظ روي ديوار

 

در ساختمان هاي امروزي، امنيت حرف اول را ميزند. به همين دليل نصب حفاظ پنجره دوجداره و نصب حفاظ روي درها و ديوارها، انجام ميشود.

زماني كه ما براي اجاره كردن يا خريدن يك خانه و يا آپارتمان اقدام ميكنيم، به درب و پنجرهها و امنيت ساختمانها توجه زيادي داريم.

وجود امنيت در محل زندگي موضوع بسيار مهم و ارزشمندي است. هر چه امنيت يك مكان براي زندگي بيشتر باشد، ميزان آرامش ما نيز از زندگي در آن مكان بيشتر ميشود.

 

نصب حفاظ پنجره

 

در حال حاضر برخي از افراد تصور ميكنند كه حفاظ درب و پنجره، تنها براي نمونههاي قديميتر كاربرد داشت و درب و پنجرههاي امروزي نيازي به نصب حفاظ ندارند. اين تفكر براي كساني كه به تازگي درب و پنجره دوجداره نصب كردهاند نيز وجود دارد. اما بهتر است به شما يادآوري كنيم، هر چند درب و پنجرههاي دوجداره داراي امنيت لازم و كافي هستند، اما اگر منزل يا ويلايي داريد كه هميشه در آن سكونت نميكنيد و رفت و آمدتان به آنجا كم است، شايد بهتر باشد كه حتي با وجود درب و پنجره دوجداره، حفاظ نيز نصب كنيد.

 

گذاشتن حفاظ پنجره دوجداره چه فوايدي دارد؟

گذاشتن حفاظ براي پنجره دوجداره، علاوه بر اينكه به بالا رفتن ميزان امنيت خانه و آپارتمانمان كمك ميكند، باعث زيباتر شدن نماي ساختمان نيز ميشود. البته زيباتر شدن نما به انتخاب مدل مناسب حفاظ وابسته است.

نصب حفاظ پنجره دوجداره UPVC از ورود سارقان به منزل جلوگيري ميكند و از قاب و شيشه پنجره نيز محافظت ميكند. اگر فكر ميكنيد كه در منطقه زندگي شما، شرايط خاصي وجود دارد و احتمال ميدهيد كه شيشههاي پنجره ضربه بخورند يا آسيب ببينند، پيشنهاد ميكنيم كه براي جلوگيري از آسيبهاي احتمالي و ايجاد هزينههاي اضافي، از حفاظ پنجره استفاده كنيد.

انواع حفاظ پنجره دوجداره براي افزايش امنيت

قبل از هر چيز، بهتر است درباره انواع حفاظ پنجره دوجداره اطلاعات لازم را داشته باشيد. حفاظهاي پنجره از جنسها و در مدلهاي مختلفي توليد و روي پنجرههاي محل زندگي شما نصب ميشوند. انتخاب نوع حفاظ بستگي به محل نصب آن دارد و موضوع با اهميتي است، زيرا حفاظها داراي ميزان مقاومت متفاوتي هستند و ميتوانند مانعي براي تابش نور به داخل محيط خانه يا آپارتمان شما بشوند. در ادامه اين مقاله، انواع حفاظهاي پنجره را با جزئيات كامل بررسي ميكنيم.

 

حفاظ آهني براي پنجره هاي بزرگ


حفاظ آهني براي پنجره

حفاظهاي آهني، مقاومت بالايي دارند و قابل توليد در شكلها و اندازههاي مختلف هستند. البته اين حفاظها در شرايط آب و هوايي مختلف، ممكن است رنگ و ظاهر خود را از دست بدهند و زنگ بزنند. به همين دليل نيازمند مراقبت و توجه هميشگي هستند. در ويلاهاي خارج از شهر كه پنجرههاي بزرگي دارند، معمولا از اين نوع حفاظ استفاده ميكنند.

 

حفاظ شبه چوب و وينيل براي پنجره دوجداره


اين نوع حفاظ بهترين و مقاومترين حفاظ در برابر رطوبت و آتش است. اگر در منطقهاي زندگي ميكنيد كه رطوبت زيادي دارد، بهتر است از حفاظهاي شبه چوب استفاده كنيد. حفاظ شبه چوب در برابر آسيبديدگي و پوسيدگي بسيار مقاوم است، البته گرد و غبار را به خود جذب ميكند و نيازمند نظافت مرتب است.

 

حفاظ پنجره دوجداره از جنس استيل


امروزه حفاظ پنجره از جنس استيل، بيش از انواع ديگر مورد استفاده قرار ميگيرد. ويژگي برتر حفاظهاي استيل، رنگ ثابت و غيرقابل تغيير آنها است. اين حفاظها در مدت زمان طولاني، از رنگ و رو نميروند و كيفيت خود را حفظ ميكنند. حفاظ استيل همچنين مقاومت بالايي نسبت به تغييرات آب و هوايي دارد و به همين دليل بهترين انتخاب براي مناطق مرطوب به حساب ميآيد.

 

حفاظ پنجره چه مدلهايي دارد؟

 

حفاظ كاربردي و شيك رول شونده
حفاظ پنجره رول شونده

حفاظهاي رول شونده براي باز و بسته شدن، مانند يك فرش لوله شده رول ميشوند. حفاظهاي رول شونده، مانند همان حفاظهايي هستند، كه در مقابل درب مغازهها و پاركينگها نيز نصب ميشوند. ظاهر اين حفاظها بسيار شيكتر و عملكرد آنها كاملا كاربرديتر از ساير مدلها ميباشد.

 

حفاظ نردهاي براي درب و پنجرهها


حفاظهاي نردهاي، در واقع نمونهاي از حفاظها هستند كه به صورت نرده در مقابل پنجره قرار ميگيرند و امكان باز و بسته كردن آنها وجود ندارد. البته اگر از حفاظ نردهاي براي نصب در مقابل دربهاي منزل استفاده كنيد، ميتوانيد آنها را در جهت در و به صورت لولايي باز و بسته كنيد.

 

حفاظ ابرويي براي پنجره هايي با ارتفاع زياد


حفاظهاي ابرويي معمولا نسبت به ساير حفاظها كم تراكمتر است، تمام پنجره را نميپوشاند و شبيه ابرو ميباشد حفاظ ابرويي معمولا روي پنجرههايي نصب ميشود كه پهناي آنها نسبت به ارتفاعشان بيشتر است. اين حفاظ نسبت به ساير حفاظها زيبايي بيشتري روي پنجرهها دارد و در عين حال، كاربرد آن با كاربرد ساير انواع حفاظها مشابه است.

 

چگونه براي نصب حفاظ پنجره اقدام كنيم؟


حفاظ پنجره دوجداره

براي نصب حفاظ پنجره، ابتدا بايد پنجره مورد نظر را در جايگاه مناسب نصب كنيم. نصب درب و پنجره بايد توسط متخصصان آموزشديده در اين زمينه انجام شود.

شركت توليدكننده پنجره دوجداره حفاظ سازه با داشتن متخصصين و مشاورين حرفهاي در اين خصوص ميتواند راهنما و همراه شما براي نصب بهترين پنجره دوجداره باشد.

پس از نصب پنجره دوجداره UPVC، بهتر است، از كارشناسان و مشاوران اين حوزه براي انتخاب نوع محافظ، با توجه به نوع پنجرهها، موقعيت و جايگاه قرارگيري آنها كمك بگيريد. سپس اندازهگيريهاي لازم براي ساخت و نصب حفاظ پنجرهها توسط متخصصان انجام ميشود.

بعد از انتخاب طرح، نوع، جنس و رنگ حفاظ، توليد آن صورت ميگيرد و نصاب براي نصب به محل مورد نظر مراجعه ميكند.

اكنون كار به پايان رسيده و حفاظ شما نصب شده است. حال اگر حفاظ شما از نوعي است كه به قفل كتابي نياز دارد، پس از تهيه قفل  و قرار دادن آن روي حفاظ، ميتوانيدآن را به طور كامل ببنديد و خيال خود را از بابت امنيت ساختمان آسوده كنيد.

آشنايي با انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد. آيا شما هم با انواع درب ورودي ويلايي و درب حياط و ويلا آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟ درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه. در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند. البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي ويلايي هستند.

انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

ساخت درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.
در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

البته انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.
 

انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

 

شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

زيبايي و تنوع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

معمولا درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشيد. بيشتر افرادي كه ميخواهند درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا را خريداري كنند در كنار عملكرد، بيشتر به ويژگي هاي زيبايي نماي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممكن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است كه علاوه بر زيبايي به كيفيت آن نيز توجه كنيد.
معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري كنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين كنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند كه همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد پس بهترين راه اين است كه هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.
به طور كل اما تنوع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينكه در جنس هاي مختلفي مانند چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد كه همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ كنيد.

حفاظ حفاظ نرده شاخ گوزني  جلوي پنجره

 

جذابيت آن ساختمان را دوچندان ميكند. ميتوان با سرمايهگذاري روي حفاظهاي آپارتمان آن را متفاوتتر از بقيه ساختمانها كرد.
بعضي افراد با شكل ظاهري حفاظها ارتباط برقرار نميكنند و با اين ديد كه آپارتمان را مانند يك مكان نظامي ميكند، به آن مينگرند اما درعينحال براي امنيت آن را ضروري ميدانند.

بايد در نظر داشت كه با ايدههاي متنوع ميتوان از اين حفاظها براي زيبايي ساختمان استفاده كرد
علاوه بر اينكه باقابليت رنگپذيري ميتوان حفاظهايي همچون حفاظ شاخ گوزني را با نماي ساختمان ست كرد ميتوان با استفاده از گياهان رونده و پوشش اين حفاظها با اين گياهان علاوه بر پوشش حفاظها و خارج كردن نماي ساختمان از حالت نظامي، زيبايي طبيعي خاصي به آن بخشيد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  به دليل شاخههاي تودرتو علاوه بر حفظ امنيت
بستر مناسبي براي رشد گياهان رونده ميباشد.
امنيت يكي از مواردي است كه جايگاه ويژهاي در كيفيت زندگي افراد داشته و همچنين ميتواند آرامش را براي آنها به همراه داشته باشد.

امنيت از نيازهاي ضروري انسان بوده و به معني دفاع از خود، خانواده، دوستان و اموال از خطرات ميباشد كه نشاندهنده ضرورت بالاي آن ميباشد.
بهطوركلي همواره در طول تاريخ انسانها به دنبال پاسخ به اين نياز بودند و سعي در ساختن ابزاري براي دفاع از سكونتگاههاي خود و همچنين ابزار دفاعي نظامي بودند.

تمامي اين اقدامات براي حفظ امنيت فردي و اجتماعي فرد بوده است
از طرفي تغييرات فرهنگي و همچنين نحوه زندگي تأثير به سزايي در تغيير شكل مسكن داشته است. آپارتمان جزء تغييرات شكل مسكن، در طول تاريخ بود.

 

 

نسل جديد حفاظ روي ديوار آهني


از ديگر توليدات گروه صنعتي حفاظ سازه نسل جديد حفاظ روي ديوار و انواع درب و حفاظ نرده شاخ گوزني  ميباشد كه در ذيل به تعدادي از آنها اشاره ميگردد:

نسل جديد حفاظ روي ديوار: انواع حفاظ روي ديوار
حفاظ نرده شاخ گوزني 
حفاظ ليليوم
حفاظ نيزار
حفاظ بوته اي
حفاظ آبشاري
حفاظ كلاسيك
حفاظ نخل مرداب
حفاظ نرده شاخ گوزني  آهني :
از زندگي دوران باستان تا زندگي مدرن امروزي، هميشه انسان نيازمند ترفندهايي براي افزايش امنيت محل زندگي خود بوده كه راه حل آن نيز از ابتدا تاكنون نصب حفاظ ساختمان بوده است.

حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ ديوار ليليوم

وقتي انسانهاي اوليه در غارها زندگي ميكردند
براي حفاظت خود از حملهي حيوانات وحشي، تلهها و حصار هايي از چوب درختان و شاخ هاي بزرگ حيوانات مثل شاخ گوزن در نزديك محل زندگيشان كار ميگذاشتهاند تا حيوانات و يا دشمن به دام افتاده و نتوانند وارد غار و محل زندگي آنها شوند.

 


حفاظ نرده شاخ گوزني  حياط

 

همان تلهها نقش حفاظ ساختمانهاي امروزي را ايفا ميكردهاند.
نسل جديد نرده حفاظ روي ديوار بدليل اينكه از شاخ گوزن الگو برداري شده و شباهت زيادي نيز به شاخهاي گوزن دارد به حفاظ آهني معروف شده است .

امروزه از سيستمهايي مانند فنسهاي الكتريكي، قفلهاي الكترونيكي، دوربينهاي مداربسته، انواع حفاظ ساختمان مانند شاخ گوزني ، حفاظ ليليوم، حفاظ بوتهاي، حفاظ آبشاري، حفاظ نيزاري، حفاظ بوته خاري حفاظ شاخ گوزني و … استفاده ميشود.
توصيه ميشود جهت افزايش امنيت ساختمان خود، نصب حفاظ ساختمان را در برنامههاي خود داشته باشيد.
اگر براي تامين بيشتر امنيت محل زندگي يا كار خود برنامه ي ويژه اي داريد و دوست داريد در مورد حفاظ نرده شاخ گوزني  كه يكي از بهترين ابزارها براي تامين امنيت ساختمان است بيشتر بدانيد:

1. حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني يا نرده حفاظ هاي طرح جديد براي ديوار چيست؟

 

???نوعي نرده حفاظ دزدگير روي ديوار مي باشد كه ازكنارهم قرارگرفتن ميلگردهايي باسايز 10 ميلي متر تشكيل شده است وايده ساخت آن برگرفته از بوته هاي خار دار مي باشد كه بصورت نامنظم بطور ذاتي محافظت راانجام مي دهند. درحفاظ بوته خاري ياحفاظ بوته اي نيز باقرارگيري ميلگردهايي باابعاد مختلف، نقش محافظي دربرابر ورود سارقين وحيوانات به داخل منزل رادارند ودرصورت تلاش فردبراي عبور،سبب رسيدن آسيب به آن فرد مي شود.


2. فرق بين حفاظ بوته اي و حفاظ شاخ گوزني حفاظ سازه   درچه چيزي است؟

 

???حفاظ شاخ گوزني داراي شاخه هاي مرتب وباالگوي تكرارشونده مي باشد درحاليكه حفاظ بوته اي ازالگوي ثابتي پيروي نميكند و دقيقا مانند بوته هاي خار،حالتي تو درتو دارند.


3. آيا نرده آهني بوته اي يا نرده آهني شاخ گوزني امنيت رابطور كامل برقرارمي كند؟

 

???تمامي حفاظ هاي توليدشده درصنايع فلزي حفاظ سازه   ،تضمين كننده امنيت مي باشند.جوش هاتحت 2 طرف مي باشد.نحوه نصب حفاظ هانيز بابهترين كيفيت ممكن انجام مي شود.


4. قيمت هاي حفاظ نرده آهني روي ديوار؟

 

.?? قيمت حفاظ هاي طرح بوته از متري 80 هزار تا 220 هزار تومان مي باشد.


5. چه فاكتورهايي در تعيين قيمت حفاظ بوته اي نقش دارد؟

 

??? ازفاكتورهاي م?ثر بر قيمت حفاظ بوته اي مي توان به عوامل ارتفاع،تراكم،نوع رنگ و نوع جوش اشاره كرد


6. آيا تنوع رنگي براي رنگ آميزي وجود دارد؟

 

???تمامي محصولات صنايع فلزي حفاظ سازه   ازجمله حفاظ هاي روي ديوار، قابل اجرادر رنگ هاي مختلف مي باشد. پرفروش ترين رنگ هاعبارت اند از:مشكي، سفيد، كرم و قهوه اي. مشتريان مي توانند بنا بر سليقه خود و همرنگ با نماي ساختمان يا ديوارهاي خانه و درب ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب كنند.


7. چه ارتفاعي از حفاظ طرح بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني مناسب تراست؟

 

???ارتفاع حفاظ ها بسته به ارتفاع ديوارهاي آپارتمان متفاوت است. حفاظ هاي 50 سانتي متري فقط براي ديوارهايي باارتفاع 3 متر و بالاتر مناسب است وبراي ديوارهاي ديگر حفاظ 90 سانتي متر به بالا مناسب مي باشد. براي آسودگي خيال مي توانيد ازارتفاع هاي بالاتراستفاده كنيد البته توجه داشته كه بهتراست تاكيد روي ارتفاع و تراكم موازات هم انجام شود.


8. نحوه نصب نرده حفاظ چگونه است؟ آيا نصب آن نياز به متخصص دارد؟

 

???اگرسطح كار جزو 87 درصد معمول باشد، نصب حفاظ روي ديوار با آموزش درست ديگر نياز به يك نصاب ندارد. اما اگر جزو حالت هاي خاص باشد، بهتراست ازمتخصصين حفاظ حفاظ سازه   دراين زمينه بهره گرفته شود تا نتيجه ايده آل ترباشد.


9. شرايط بازديد رايگان چيست؟

 

??? درحال حاضربازديد رايگان درتهران ، كرج و اطراف آن مي باشد. براي درخواست بازديد رايگان همواره مي توانيد ازساعت 9 صبح تا 8 بعدازظهر با شماره هاي شركت صنايع فلزي حفاظ سازه   تماس حاصل فرماييد..مسئولين پس ازثبت وقت شما، بسته به تعداد افراد منتظر در ليست بازديد، براي پروژه شما يك ساعت مشخص در همان روز يا روز بعد آن تعيين ميكنند و چند ساعت قبل براي انجام هماهنگي هاي لازم، باشما تماس خواهند گرفت.
اگردر شهرهاي ديگر مانند رامسر ، انزلي ، گرگان ، بوشهر ، يزد ، اصفهان ، شيراز و ... هستيد ، مي توانيد با ارسال عكس هايي از پروژه خود ، ازمشاورين ما اطلاعات دريافت كنيد.


10. نحوه سفارش نرده حفاظ در صنايع فلزي حفاظ سازه   چگونه است؟

 

???براي سفارش تمامي محصولات پس ازمشاوره يا بازديد رايگان و تعيين متراژ دقيق پروژه، ارتفاع حفاظ، تراكم حفاظ ، جنس ونوع رنگ ونوع جوش، هزينه ها محاسبه مي شود و بصورت يك فاكتور براي شما ارسال مي شود. فاكتورها ازطريق شبكه هاي اجتماعي وفكس ارسال مي شوند. پس ازتاييد فاكتورتوسط كارفرما و واريز 30% از هزينه كل،ساخت حفاظ شروع مي شود وبسته به متراژ پروژه درحد معمول تا 4 روز كاري آماده مي شود.


11. اگردرشهرهايي بجز تهران باشيم چگونه خريد كنيم؟

 

???امكان بازديد رايگان وجود ندارد و كارفرما خود بايد متراژ كار را اندازه بگيرد. اما همانطوركه گفته شد ،مي توانيد با ارسال تصاويراز پروژه، براي انتخاب بهتر ازمشاورين صنايع فلزي حفاظ سازه   كمك بگيريد.


12. نحوه حمل وبارگيري حفاظ به چه صورت مي باشد؟

 

???بارگيري حفاظ هابسته به متراژ كارمتفاوت است. ازوانت بار يا كاميون متفاوت است.
تاحد ممكن سعي مي شود كه حفاظ هارا بصورت مرتب چيد تا جاي كمتري رابگيرند.


13. منظوراز تراكم حفاظ هاي روي ديوار از جمله حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني چيست؟

 

???تراكم حفاظ هاي روي ديوارازجمله حفاظ بوته اي ، به معني تعداد رديف هاي اصلي و فرعي كارشده در يك هرشاخه از حفاظ مي باشد. مقدارتراكم به دوصورت شمارش مي شود.


1. برحسب شاخه هاي اصلي كه با چهار تراكم 8 ، 10 ، 12 و 15 رديف معرفي مي شود
2. برحسب شاخه هاي فرعي كه با چهار تراكم 16 ، 20 ، 24 و 28 رديف معرفي مي شود
معمولا تعداد شاخه هاي اصلي را مبناي تراكم در نظر مي گيرند.


14. زمان تحويل از شروع سفارش چند روزه است؟

 

???.زمان تحويل حفاظ پس ازتاييد پيش فاكتور براي متراژهاي معمول 3 الي 4 روز كاري مي باشد. درمتراژهاي بالا ممكن است اين زمان طولاني تر باشد


15. آيا اين حفاظ ها خدمات پس ازفروش دارد؟

 

???.صنايع فلزي حفاظ سازه   براين باوراست كه رضايت مشتري مهمترين عامل براي پيشرفت كسب وكاراست.ازاين رو تمامي محصولات خود را با حداكثركيفيت ممكن ارائه مي كند. ازاين رو مشتري مي تواند قبل ازسفارش نمونه را از نزديك مشاهده كند تا با خيال آسوده خريداري نمايد.
اين مجموعه ضامن كيفيت محصولات وخدمات خود مي باشد.


16. حفاظ ها با چه كيفيتي ارائه مي شود؟

 

???حفاظ توليد شده در صنايع فلزي حفاظ سازه   با ميلگرد درجه يك سايز 10، جوش دورو، رنگ پودري الكترواستاتيك تيزكاري گيوتيني ارائه مي شود.


17. مشاوره رايگان خريد نرده حفاظ به چه صورت است؟

 

???مشاوره به دوصورت انجام مي شود:
1.
مشاوره حضوري : هنگام بازديد رايگان، كارشناسان تمامي مشاوره هاي لازم را ارائه مي دهد.
2.
مشاوره تلفني:با شماره 09123649705 تماس گرفته


18. چگونه مي توان ليست قيمت حفاظ ها را دريافت كرد؟

 

براي دريافت ليست قيمت ها همواره مي توانيد باارسال پيام در واتس اپ به شماره 09123649705 اقدام نماييد.


19. عرض نرده حفاظ ديوار ساختمان چقدر است؟

 

عرض حفاظ ها با توجه به ارتفاع آن ها بين 35 سانتي متر تا 75 سانتي متر متغير است.


20. هزينه نصب حفاظ چقدر است؟

 

هزينه نصب حفاظ به عوامل مختلفي بستگي دارد از جمله متراژ كار، ارتفاع ديوار، پستي و بلندي هاي آن، شيب دار بودن، ديوار لغاز و... با اين تفاسير قيمت بين 10 تا 30 هزارتومان متغير مي باشد


21. حفاظ درچه ارتفاع هايي توليد مي شود؟

 

در ارتفاع هاي 50 ، 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 ، 110 ، 120 ، 130 ، 140 و 150 سانتي متر توليد مي شوند . ارتفاع هاي ديگر نيز بنا به رخواست مشتري انجام خواهد شد.


22. نحوه پرداخت وجه براي خريد محصولات چگونه است؟

 

بعد از محاسبه قيمت نرده حفاظ وخدمات، فاكتوري براي شما ارسال مي شود .30 درصد از مبلغ فاكتور را به عنوان پيش پرداخت به شماره حساب هايي كه دراختيارتان گذاشته مي شود واريز مي كنيد و 70 درصد مابقي نيز هنگام نصب تسويه مي شود.

منبع : نرده محافظ پنجره

 


برچسب: حفاظ پنجره و نرده حفاظ روي ديوار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۸:۰۳ توسط:sam موضوع:

خروپوف چيست، مهمترين دليل خروپوف، بهترين راه درمان خروپف

خروپوف چيست، مهمترين دليل خروپوف، بهترين راه درمان خروپف

kh6q_w8.jpg

خروپوف مي‌تواند خواب شبانه‌ي‌ شما را دچار مشكل كند. و يا براي اطرافيانتان مشكل به وجود بياورد، براي جلوگيري از مسائل مرتبط با خروپوف در اين مقاله در مورد علل آن و راهكارهاي از بين بردن و درمان خروپوف شبانه مطالبي را شرح داده‌ايم؟ اگر شما با مشكل خروپوف يا بي‌خوابي روبرو هستيد، به‌طوري‌كه در بسياري از مواقع اين مشكل زندگي‌تان را تحت تأثير قرار مي‌دهد همراه ما باشيد. بدن شما براي سالم بودن و سالم زيستن به بالاترين كيفيت خواب نياز دارد؛ از اين‌ رو، روش‌هاي متعددي براي بهبود وضعيت خواب و مقابله با مشكل خروپوف و كم‌خوابي وجود دارد.

تعدادي از افراد، تنها با به‌كار بردن يكي از اين روش‌ها مي‌توانند وضعيت خواب خود را بهبود بخشند، درعين‌حال برخي ديگر نيازمند به‌كار بردن روش‌هاي بيشتري براي دست‌يابي به اين مهم هستند. پيش از مراجعه به پزشك، روش‌ها و ترفندهاي شگفت‌انگيزي براي از بين بردن خروپف‌هاي شبانه را امتحان كنيد.‏

خروپوف چيست؟

در دستگاه تنفسي فوقاني بدن هنگام خواب ارتعاش‌هايي انجام مي‌گيرد كه مي‌تواند به دليل مشكلات بيني، اضافه‌وزن، قرارگيري نامناسب سر بر روي بالش و يا استفاده از بالش و تشك نامناسب باشد. اين ارتعاش‌ها صدايي ايجاد مي‌كنند، كه به آن خروپوف مي‌گويند.

ارتعاش‌هايي كه صداي خروپوف را ايجاد مي‌كنند، مي‌توانند در هر بخش از دستگاه تنفسي فوقاني، مانند نرم‌كام (سقف دهان) يا پشت گلو ايجاد شود. و خروپوف را ايجاد كند.‏

معرفي روش‌هايي براي بهبود وضعيت خواب، و رهايي از خروپوف

خروپوف به دليل قرارگيري نامناسب سر و گردن اتفاق مي‌افتد، اغلب دليل اصلي صداهايي كه در شب از دهان شنيده مي‌شود. استفاده نامناسب از بالش است. و يا قرارگيري نامناسب بدن، باعث آن مي‌شود. گاهي كاركرد دستگاه تنفسي در شب دچار مشكل شده و دليل اين صداها است.

درمان خروپف شبانه، استفاده از تشك و بالش مناسب و قرارگيري درست سر، بر روي بالشي استاندارد است. بالش‌هاي طبي گزينه مناسبي براي درمان خروپف شبانه هستند.‏

استفاده از بالش و تشك مناسب

يكي از روش‌هاي مناسب براي بهبود وضعيت خواب شما، استفاده از بالش و تشك مناسب استتشك كلبك تركيه و تشك بست تركيه مي تواند گزينه مناسبي باشد. در اين حالت، خواب به‌صورت ناگهاني به سراغ شما خواهد آمد. امكان تنفس بهتر به دليل قرارگيري مناسب سر، راه‌حل مفيدي براي رهايي از خروپوف است.

يكي از ترفند شگفت‌انگيز براي از بين بردن خروپف‌هاي شبانه، جا به جايي سر، بر روي بالش است، اگر بر روي پهلو بخوابيد احتمال خروپف‌هاي شبانه كمتر مي‌شود. استفاده از بالش مناسب و استاندارد در اين مورد بسيار مفيد خواهد بود. كالاي خواب استاندارد را مي‌توانيد از فروشگاه كالاي خواب بست كلبك تهيه كنيد.‏

استفاده از چانه بند ضد خروپف

يكي ديگر از روش هاي درمان خروپف در واقع استفاده از چانه بند خروپف است كه براي بعضي از افراد كارامد بوده ولي بعلت اينكه بسياري از افراد عادت ندارند كه چانه بند را ببندند، شبها نمي توانند با بستن چانه بند بخوابند. امروزه با پيشرفت علم راه كار ها و محصولات بسيار زيادي براي رهايي از اين مشكل عرضه و توليد شده اند كه بسياري از آن ها علي رغم هزينه بالا هيچ گونه تأثيري ندارند.

انجام فعاليت ورزشي

وزن زياد يكي از دلايل عملكرد نادرست سيستم تنفسي فوقاني، و در پي آن خروپوف شبانه است. ورزش براي رهايي از خروپوف راهي مناسب محسوب مي‌شود. خروپوف مضر نيست. به جز مواقعي كه شما اضافه‌وزن داريد. و در طول خواب شبانه براي حدود 10 ثانيه تنفس را متوقف مي كنيد، اگر اضافه‌وزن داريد. با كاهش آن به خواب خوب كمك خواهيد كرد. براي داشتن خواب باكيفيت، انجام فعاليت ورزشي و بدني چند ساعت قبل از خواب توصيه مي‌شود.

در واقع، هنگامي‌كه واقعاً خسته هستيد، مغز شما به‌سرعت به مرحله خواب عميق مي‌رسد. و درنتيجه كيفيت خواب شما در طول شب افزايش مي‌يابد. فراموش نكنيد كه زمان مناسب براي ورزش ساعت 18 است. از سويي ديگر، بدن در هنگام خواب دچار كاهش درجه حرارت مي‌شود؛ اما افرادي كه از بي‌خوابي رنج مي‌برند، فاقد اين فرايند طبيعي در بدن خود هستند؛

بنابراين انجام نرمش‌ها و حركات كششي سبك قبل از خواب، سبب افزايش و جبران افت درجه حرارت بدن شما در ساعات خواب مي‌شود. همچنين شما با انجام ورزش مي‌توانيد وزن خود را كاهش داده و به عملكرد سيستم تنفسي خود كمك كنيد، گاهي كاهش وزن باعث از بين رفتن خروپوف شبانه مي‌شود.

خواب منظم و راحت در روند سلامتي شما مؤثر است.

 

 

 

 

دوش آب گرم قبل از خواب

دوش آب گرم، يكي ديگر از روش‌هاي تنظيم درجه حرارت بدن در هنگام خواب است. بررسي‌هاي علمي نشان مي‌دهد كه گرفتن حمام آب گرم 2 الي 3 ساعت قبل از خواب، علاوه بر كاهش درجه حرارت بدن، سبب توليد هورمون ملاتونين، براي تنظيم چرخه خواب‌ و بيداري مي‌شود.

ما توصيه مي‌كنيم كه پس از انجام حركات ورزشي، دوش آب گرم را به‌عنوان عادات روزانه خود انجام دهيد. به اين ترتيب سيستم عصبي و سيستم تنفسي شما بهبود يافته و به راحتي مي‌خوابيد. و در واقع دوش گرفتن روشي براي حل مسائل و اختلالات خواب از جمله درمان خروپف شبانه است.‏

رژيم غذايي سَبُك و سالم

رعايت اصول و روش صحيح غذا خوردن، ارتباط تنگاتنگي با بهبود وضعيت خواب شما دارد. طبق پژوهش‌هاي علمي صورت گرفته، مصرف كمتر مواد غذايي حاوي فيبر در طول روز، اختلالاتي را در وضعيت خواب افراد ايجاد مي‌كند. همچنين، مصرف مواد غذايي پرچرب، علاوه بر خواب‌آلودگي افراد در طي روز، سبب بُروز مشكلاتي در هنگام خوابيدن مي‌شود.

از ديگر نكات مهم براي مقابله با خروپوف شبانه عدم مصرف بيش‌ازحد نوشيدني‌هاي گازدار، انرژي‌زا و كافئين دار مانند قهوه و چاي و نوشابه است.‏

روش صحيح غذا خوردن ارتباط تنگاتنگي با بهبود وضعيت خواب دارد.‏

عدم استفاده از وسايل الكترونيكي در هنگام خواب

‏ طبق مطالعات انجام‌شده، نور آبي حاصل از لوازم الكترونيكي مانند لپ‌تاپ، گوشي تلفن، تبلت و تلويزيون باعث ارسال پيام بيدار ماندن به مغز مي‌شوند. و علاوه بر اين، به‌عنوان تهديدي جدي براي سلامت افراد به شمار مي‌روند. همچنين استفاده بيش‌ازحد از تلفن همراه در طول روز بر روي كيفيت خواب شبانه تأثيرگذار است.

به همين علت، در صورت استفاده مداوم از تلفن همراه در هنگام روز، مشكل بيشتري براي خوابيدن خواهيد داشت. اگرچه ممكن است اين مورد به خروپوف مربوط نباشد ولي به خواب آرام كمك مي‌كند، هر چه خواب فرد در آرامش باشد، امكان خروپوف نيز كاهش مي‌يابد.‏

نحوه قرارگيري سر بر روي بالش

خروپوف گاهي موقت است. و تنها به دليل قرارگيري نادرست سر، اگرچه تكرار آن نشان‌دهنده مشكلي غير مهم در دستگاه تنفسي است. ولي حل آن مي‌تواند به آرامش فرد و اطرافيانش كمك كند. رهايي از خروپوف گاهي به سادگي با استفاده از بالش و تشك طبي و مناسب محقق مي‌شود.

درمان جديد خروپف، استفاده از وسايل خواب مناسب است. كه به راحتي، سر بر روي بالش قرار گرفته و با ارتفاع مناسب، مانع از ايجاد ارتعاش‌هاي اضافي در پشت گلو و نرم‌كام مي‌شود. درمان خروپف شبانه با استفاده از كالاي خواب مناسب، روشي كارآمد براي خوابي آرام است. مي‌توانيد از فروشگاه كالاي خواب بست كلبك، كالاي خواب مناسب خود را تهيه كنيد. كه در از بين بردن خروپف مفيد هستند.‏

اگر كه مطالب اين مقاله براي شما مفيد بود و به شما كمك كرد تا از شر خروپف خلاص شويد. ميتونيد مقاله ‏10 ويژگي براي خربد بهترين تشك براي خواب راحت‏ رو نيز مطالعه كنيد. كه اون مقاله هم براي شما مفيد خواهد بود. و به شما كمك ميكنه كه با ويژگي هاي بهترين كالاي خواب آشنا بشين و بتونين بهترين تصميم در زمينه خريد محصولات خواب و آرامش خود بگيريد. ‏

نتيجه‌گيري

خواب منظم و راحت در روند سلامتي شما مؤثر است؛ زيرا تنها راهكار ساده و كارآمد براي احياي بدن پس از يك روز سخت‌كاري است.

درعين‌حال كه خواب باكيفيت در حفظ سلامت بدن و تقويت قواي ذهني نقش بسزايي دارد؛ اما گاهي به دلايلي همچون استرس و فشارهاي عصبي حاصل از وقايع روزمره زندگي، الگوي صحيح خواب شما دچار اختلال مي‌شود. تعيين زمان مشخصي براي خوابيدن و بيدار شدن همانند ساير راهكارهاي علمي ارائه‌شده در اين مقاله به شما كمك مي‌كند تا خواب بهتر و باكيفيت‌تري داشته باشيد.‏

منبع: https://bestkelebek.ir/


برچسب: خروپوف چيست، مهمترين دليل خروپوف، بهترين راه درمان خروپف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۵:۲۲ توسط:sam موضوع:

تفاوت هدفون ،هدست و هندزفري را بدانيم

تفاوت هدفون ،هدست و هندزفري را بدانيم.

هدست، هدفون و هندزفري وسيله هايي مي باشد در جهت آسان كردن ارتباط تلفني و همينطور شنيداري مي باشد كه با وجود عملكرد و كارايي هاي مشابه، تفاوت هاي كليدي و كوچيكي را دارا هستند كه مي توان هر يك از آن ها را به عنوان يك وسيله متمايزو جداي يكديگر شناخت، دانستن اين تفاوت ها به كاربران كمك مي كند تا انتخاب صحيحي داشته باشند. در ادامه به معرفي هر يك پرداخته ايم.

 

هدست

 

هدست را مي توان به عنوان نوعي هدفون معرفي و ارائه كرد كه علاوه بر دو گوشي براي گوش دادن ميكروفوني براي ارسال و فرستادن صدا هم دارد به مفهومي ديگر به كمك هدست برخلاف هدفون مي توان يك ارتباط دو طرفه ايجاد كرد. ميكرفون در هدست ها نسبت به هندزفري و هدفون از لحاظ راحتي و مناسب بودن آن براي استفاده خودمي تواند موقعيت و فاصله آن را با صورت و بدن خود تنظيم كند از سوي ديگر انواعي از هدست هستند كه مستقيماً به كامپيوتر يا تلفن قابليت اتصال دارند ، به همين دليل هدست ها مناسب ترين ابزاربراي استفاده در مراكز تماس و همين طور سيستم هاي تلفني و پاسخگويي مبتني بر VoIP مي باشند. همين طور از آن ها مي توان براي ضبط فيلم آموزشي و همينطور براي بازي هاي كامپيوتري آنلاين كه در آن شركت كنندگان با هم ارتباط گفتاري هم دارند و در حين بازي با هم صحبت هم مي كنند. در واقع با داشتن هدست شما و با دستگاه ارتباطيتان چه تلفن چه كامپيوتر يكپارچه مي شويد و به مرور پس از استفاده از آن تأثير آن را در بهبود وضعيت كاري و همچنين صرفه جويي در مصرف زمان حس خواهيد كرد.

 

هدفون

 

هدفون وسيله اي مي باشد داراي دو گوشي به نسبت بزرگتر از هدست است كه با هدف پوشاندن كل گوش به اين شكل طراحي و ارائه شده است تا مصرف كننده صداي اطراف را هرچه كمتر بشنود و از كيفيت صداي بيشتري برخوردار باشد، هدفون برخلاف هدست بلندگو ندارد و كاربرد آن بيشتر براي گوش كردن به موسيقي، آموزش زبان و چيزهايي از اين دسته مي باشد. در واقع دليل اصلي اينكه گوشي هدست نسبت به گوشي هدفون كوچكترمي باشد اين مي باشد كه اين وسيله اغلب در مراكز تماس مورد استفاده قرار مي گيرد، مركزتماس ها معمولاً محيط هاي شلوغي مي باشند كه هرچه گوش با بلندگو بزرگتري پوشيده بشود فرد بلندتر صحبت مي كند و همين دليل باعث شلوغ تر شدن مركز تماس و ايجاد مزاحمت براي ساير كاركنان مركز تماس مي شود و به همين دليل كه معمولاً هدست ها گوشي كوچكتري را دارا هستند و در هنگام تهيه هدست هميشه توصيه مي شود كه هدست تك گوش براي مركز تماس تهيه شود، چون كارمند مركز تماس علاوه بر تمركز روي تماس خود بايد از محيط اطراف خود نيز با خبر باشد و با بلند صحبت كردن مزاحم همكاران خود نشود. ولي در هدفون كه براي يادگيري آموزشي يا گوش دادن به موسيقي استفاده مي شود نيازي به توجه به محيط اطراف نيست از اين رو گوشي هاي آن ها را بزرگ تر مي سازند.

 

هندزفري

هدفون DACOM HF004

هدفون داخل گوش، يا earphone كه بيشتر به نام هندزفري (handsfree) شناخته و ارائه شده است وسيله اي است كه امروزه جزء لوازم جانبي همه تلفن هاي همراه است اين وسيله برخلاف هدست و هدفون ديگر از بخشي كه روي سر قرار بگيرد تشكيل نشده و گوشي هاي آن به اندازه اي كوچك هستند كه كاملاً داخل گوش قرار مي گيرند و هردو از طريق سيم با وسايل ديگرارتباط دارند كه به دليل سادگي حمل و كوچك بودن براي استفاده روزانه همه ي افراد مناسب است و مانند هدست علاوه بر گوشي ميكروفون هم داراست ولي ميكرفون آن به اندازه ي هدست كه به طور تخصصي براي مركز تماس طراحي شده قوي نيست ولي براي استفاده ي روزانه ي همه ي افراد مناسب است هم براي گوش دادن به موسيقي و هم براي پاسخ دادن به گوشي موبايل مناسب است. يك تفاوت اصلي ديگر بين هندزفري با دو دستگاه ديگر اين مي باشد كه هندزفري كاملاً داخل گوش قرار مي گيرد و استفاده ي طولاني مدت ازآن احتمال آسيب به گوش را زياد مي كند ولي گوشي هاي هدفون و هدست اطراف گوش را مي پوشانند و از اين سو احتمال آسيب به گوش را كمتر ميكند.

هندزفري خود به دوسته تقسيم ميشود

1.هندزفري بلوتوث ( بدون سيم)

اين هندزفري تك گوش مي باشد و بيشتر براي مكالمه و تماس تلفني در دسترس مي باشد و كارايي دارد.

2.هندزفري باسيم:

اين هندزفري بيشتر براي گوش دادن به موزيك مي باشد ولي در صورت وجود داشتن دكمه كنترل تماس و يا كنترل تنظيم صدا ميشود از آن براي پاسخگويي به تماس هم اغلب استفاده كرد.

براي داشتن اطلاعات بيشتر و ديدن نمونه هاي بيشتر و خريد آنلاين ميتوانيد ازسايت ديجي فرست ديدن كنيد.

 

 

 
برچسب‌ها: تفاوت، هدفون، ،هدست، و، هندزفري، را، بدانيم،
 
 
 
 
. قيمت لوازم شهربازي
?? ارديبهشت ???? ساعت ??:??:??| بازديد: | نويسنده sam | نظرات (0)

 

فروش لوازم شهربازي و وسايل شهربازي يا مجتمع هاي تفريحي و .... به بررسي منطقه و شهر احتياج دارد. قيمت لوازم شهربازي تحليل رقيبان در يك منطقه و دقت در انتخاب دستگاه ها و تجهيزات شهربازي و مراكز تفريحي از اهميت زيادي برخوردار است.

فروش وسايل شهربازي سرپوشيده مورد نياز براي فضاهاي تفريحي و گردشگري، به دو دسته تقسيم مي شود. اولين بخش مربوط به تجهيزات شهربازي و قطعات يدكي مورد نياز براي دستگاه ها است و بخش دوم قسمت مديريتي و سيستم كارتي و اتوماسيون شهربازي است.

شركت شهربازي سازان پارس داراي بيش از 10 سال سابقه ي موفق در زمينه ي تجهيز و پشتيباني شهر بازي ها و ارائه ي خدمات در زمينه ي فروش وسايل شهربازي بوده و درگذر يك دهه فعاليت ، تجربه ي تجهيز شمار بسياري از شهربازي هاي سراسر ايران را در كارنامه ي خود ثبت كرده است.

yzat_a6.jpg

محصولات سفارشي شركت شهربازي سازان پارس غالبا در دو گروه دسته بندي مي شوند :

1-تجهيزاتي كه در شهربازي ها و فضاهاي سرپوشيده استفاده مي شوند

2-تجهيزاتي كه در شهربازي هاي روباز و در فضاي آزاد استفاده مي شوند

مراحل طراحي شهربازي با احداث شهربازي هر كدام از اين فضاهاي تفريحي و قالب كلي تجهيزات با يكديگر متفاوت بوده و تا حدود زيادي نحوه ي تجهيز اين دو گروه از يكديگر مجزا است.

دستگاه ها و تجهيزات شهربازي در انواع مختلف و بسيار متنوعي ارائه مي شوند. همين مسئله باعث مي شود تا اطلاع از ليست قيمت وسايل شهربازي ها و به دست آوردن اطلاعات تكميلي در زمينه ي قيمت لوازم شهربازي هاي روباز يا سرپوشيده، نيازمند برقراري تماس با كارشناسان شهربازي سازان پارس جهت استعلام تلفني باشد.

 

 
برچسب‌ها: .، قيمت، لوازم، شهربازي،
 
 
 
 
نحوه افتتاح حساب بانكي در تركيه بدون اقامت
?? ارديبهشت ???? ساعت ??:??:??| بازديد: | نويسنده sam | نظرات (0)

نحوه افتتاح حساب بانكي در تركيه بدون اقامت


z2mo_q2.png

 

به گزارش فردا نيوز افتتاح حساب بين اللمللي در تركيه بر مبناي ارز دلار و يورو براي ايرانيان بدون اقامت در تعداد معدودي از شعبات بانكي تركيه در حال حاضر ممكن شده است. براي اينكار بايد به شعبات زراعت بانك مراجعه كنيد. در اين مطلب به آموزش  كامل افتتاح حساب در تركيه و معرفي بهترين روش خواهيم پرداخت.

تنها كشوري كه در اكنون براي ايرانيان بدون اقامت و تنها با پاسپورت حساب ارزي و دلاري باز مي‌كند در حال حاضر كشور تركيه است.

در سال هاي گذشته بانك هاي خارجي در كشورهايي همچون امارات و گرجستان براي ايرانيان اقدام به افتتاح حساب مي كردند

 كه اكنون فقط در كشور تركيه و شهر توريستي‌اي مانند استانبول و فقط تعداد كمي از شعبات بانك ها تحت شرايط خاصي مانند سپرده گذاري نسبت به باز كردن حساب براي افراد ايراني اقدام مي‌كنند.

در تركيه و در سال 2020 قوانين بانكي به گونه اي تغيير پيدا كرده است كه ? بانك زراعت، ايش و وكيف بانك براي ايرانيان مي توانند حساب بانكي بر پايه ارزهاي خارجي مانند دلارو يورو افتتاح كنند.

در ادامه اين مقاله به روش هاي بازكردن حساب در تركيه خواهيم پرداخت.

افتتاح حساب در تركيه بدون اقامت

ايش بانك و وكيف بانك فقط با شرط داشتن اقامت تركيه و يا همون كارت كيمليك حساب را براي ايرانيان بازمي‌كنند

 اما در بانك زراعت در حال حاضر با داشتن پاسپورت و مدارك لازم ديگر مي‌توانيد حساب ارزي افتتاح كنيد.

بسياري از افراد كه از ايران به اين بانك ها مراجعه مي كنند ، مقيم نيستند و در واقع توريست محسوب ميشوند.

به همين دليل حتما بايد به شعباتي مراجعه كنيد كه از قبل هماهنگي هاي لازم با شعبه صورت گرفته باشد.

و همچنين مبلغي را براي سرمايه گذاري در بانك سپرده كنيد.

طبق قوانين بانك مركزي تركيه شما حتما بايد آدرس معتبر به بانك ارائه كنيد.

پس حتما قبل از افتتاح حساب اگر توريست هستيد اين هماهنگي ها را با شركت مربوطه انجام دهيد.

بازكردن حساب براي كسب و كار در تركيه

چنانچه شما خواهان راه اندازي يك بيزينس در تركيه هستيد بر اساس قوانين تركيه حتما بايد به ثبت شركت در تركيه اقدام كنيد.

براي اين منظور پس از ثبت شركت مي‌توانيد به افتتاح يك حساب بانكي شركتي علاوه بر حساب شخصي خود اقدام كنيد.

حساب هاي شركتي در تركيه معمولا معتبرتر و داراي سقف هاي جابجايي بالاتري هستند.

بازكردن حساب در تركيه بدون موجودي اوليه و بلاك پول

در سال 2020  از افراد خارجي، بانك هاي تركيه براي افتتاح حساب درخواست مبلغ اوليه و بلوك پول مي كنند.

اين عدد از بين ???? دلار تا ???? دلار متغير است.

اما تعداد شعب خيلي كمي هم وجود دارند كه مي توانيد بدون موجودي اوليه اقتتاح حساب را انجام دهيد.

همچنين مسلط بودن به زبان تركي استانبولي در هنگام افتتاح حساب ضروري است.

براي آگاهي از فرآيند افتتاح حساب بدون موجودي اوليه و بلوك پول و سرمايه گذاري مطلب افتتاح حساب بانكي در تركيه بدون اقامت را مطالعه كنيد.

صدور ويزا و مستر كارت در تركيه

بعد از افتتاح حساب، برخي شعبات زراعت بانك مي توانند به شما ويزا و مستر كارت فوري و فيزيكي را در همان لحظه افتتاح حساب تحويل دهند.

اعتبار اين كارت ها ? ساله هستند و شما تا ? سال ديگر نيازي به مراجعه به بانك براي دريافت كارت جديد نخواهيد داشت.

شما براي اينكار بايد دليل خود براي دريافت ويزا و مستر كارت به رييس شعبه اطلاع دهيد و در صورت موافقت رييس شعبه براي شما ويزا كارت در همان زمان صادر مي‌شود.

اين ويزا كارت ها بين المللي بوده و امكان واريز و برداشت پول از كل دنيا به كارتها وجود دارد.

همچنين بعد از افتتاح حساب بايد حساب هاي دلاري و يورو خود را به كارت متصل كنيد زيرا پيش فرض اتصال حساب ليري بوده و بايد بعد از افتتاح حساب نسبت به متصل كردن كارت خود به حساب هاي ارزي دلخواه خود اقدام كنيد.

توصيه مي‌كنيم كه حتما از اين روش براي دريافت كارت‌هاي ويزا و مستر استفاده كنيد و هيچگاه به كارت هاي آماده كه براي خود شما نيستند و در ايران به فروش مي رسند اعتماد نكنيد.

كارتهاي بانكي كه براي شما صادر مي‌شوند متعلق به شما بوده و مالكيت كامل بر آن ها وجود دارد.

كرديت كارت تركيه

شما پس از افتتاح حساب قادر به دريافت كرديت كارت هستيد.

از كرديت كارتها براي خريدهاي قسطي و اعتباري استفاده مي‌شود.

چنانچه قصد استفاده از كرديت كارت داريد حتما با رييس شعبه صحبت كنيد

و دلايل خود را براي دريافت كرديت كارت توضيح دهيد.

پس از موافت شعبه براي شما كرديت كارت نيز صادر مي‌شود.

البته كرديت كارت به نسبت ميزان پول بلاك شده در حساب صادر مي‌شود.

مدارك لازم براي  افتتاح حساب در تركيه

همانطور كه در بالا نيز توضيح داده شد، برخي بانك ها براي بازكردن حساب اقامت و كارت كيمليك را جزو مدارك لازم از شما مي‌خواهند اما تعداد كمي از شعبات با پاسپورت نيز مي توانند براي شما افتتاح حساب انجام دهند.

مدرك بعدي كه براي افتتاح حساب لازم است برگه مالياتي شما است.

حساب هاي بانكي در تركيه فاقد ماليات هستند. يعني حتي سودهاي بانكي هم شامل ماليات نمي‌شوند.

اما كد مالياتي يكي از مداركي است كه بانك از شما طلب ميكند.

براي دريافت كد مالياتي بايد به اداره ورگي استانبول مراجعه كنيد.

در آنجا شما بايد آدرس منزل به همراه اجاره خانه و يا سند ملكي و يا قبض آب و برق را ارائه كنيد.

چنانچه شما توريست هستيد بايد از موسساتي كه قادر به دريافت كد مالياتي هستند كمك بگيريد.

يكي از اين موسسات شركت تركيه هلپر است كه در استانبول فعاليت مي‌كند.

اين شركت ها از آدرس هاي معتبر و به تركيAcik  استفاده مي‌كنند

 و مشكلي در اداره ماليات براي گرفتن كد مالياتي به وجود نمي آيد.

اما چنانچه از آدرس هاي غير معتبر استفاده كنيد امكان مسدودي حساب وجود دارد.

سيمكارت تركيه نيز براي افتتاح حساب و ارائه به بانك نيز الزامي هست.

سيمكارت در تركيه و مشكلات استفاده از آن در ايران

ازآنجا كه براي استفاده از خدمات بانكداري الكترونيكي رمزهاي يكبار مصرف به خط تركيه پيامك مي شود در ايران مشكلاتي را ممكن است ايجاد كند.

رومينگ اپراتورهاي تركيه مانند ودافون،تركسل و ترك تلكام در ايران مشكلاتي دارد.

عدم دريافت پيامك مي تواند استفاده از سامانه هاي اينترنتي را غير فعال كند.

براي اينكار بايد از شعبه ، درخواست خود را براي غير فعال كردن پيامك به بانك ارائه كنيد.

البته شما ميتوانيد با اخذ اقامت تركيه سيمكارت خود را دائمي كنيد.

 

اينترنت بانك و استفاده آن در ايران

براي حساب هاي بانكي در تركيه به صورت پيش فرض IP هاي خارج از اين كشور براي خدمات بانكي بسته است.

به همين دليل براي مديريت حساب بانكي خود در خارج تركيه حتما بايد با پشتيباني بانك تماس گرفته و از آنها درخواست رفع محدوديت كنيد.

پس از تماس و پرسيدن سوال هاي امنيتي از شما اين محدوديت برداشته شده و شما قادر به كنترل حساب هاي خود در خارج تركيه خواهيد بود.

سود بانكي در تركيه

از اواخر سال گذشته ميلادي به دنبال كاهش نرخ تورم،  نرخ سود بانكي در تركيه در حال كاهش مي باشد.

در سال هاي گذشته اين نرخ تا ?? درصد نيز افزايش داشت.

اما در سال جديد براي سپرده هاي ? ماه تا يكساله حدود ? تا ?? درصد ساليانه مي باشد.

براي سپرده هاي دلاري نيز اين سود يك و نيم درصد ساليانه در سال 2020  تعيبن شده است.

آيا حساب هاي بانكي ايرانيان امكان مسدودي دارند؟

بر خلاف شايعاتي كه در اين زمينه وجود دارد خوشبختانه كشور تركيه تاكنون هيچ حسابي را مسدود نكرده است .

و علاوه بر اين بانك مركزي تركيه امنيت حساب ها را براي افراد خارجي تضمين كرده است.

البته بايد بدانيد قوانين بانكداري جهاني وFATF  در تركيه رعايت ميشود.

 يعني براي جلوگيري از پولشويي اگر به حساب ارزي شما پولي خارج از تركيه واريز شود كه منبع آن مشخص نباشد و مشكوك باشد حساب شما مسدود ميشود و شما بايد براي اداي توضيحات به بانك مراجعه كنيد.

ولي اگر پول هاي واريزي به حساب پاك باشد ومنبع واريز آن مشخص باشد هيچگونه مشكلي براي اينگونه حساب ها ايجاد نخواهد شد.

همچينن توصيه ميكنيم هيچگاه موجودي حساب ها را براي مدت طولاني صفر نگه نداريد. زيرا امكان مسدودي اين حساب ها به علت راكدي وجود دارد.

سوئيفت زراعت بانك

شما براي دريافت پول نياز بهIBAN  حساب خود و كد سوئيفت بانك داريد.

كد سوئيفت بانك زراعت TCZBTR2A ميباشد.

زمان نشستن حواله هاي سوئيفت به حساب بين ?? تا ?? ساعت پس از تاييد مبدا است.

همچينن امكان واريز به حساب ها از سايت هاي خارجي به ويزا كارت و مستركارت شما وجود دارد.

سايت هاي مانند يوتيوب و فري‌لنسري ?? ساعت پس از درخواست وجه، درآمد شما را به كارت تركيه شما واريز مي‌كنند.

مدت زمان لازم براي بازكردن حساب

چنانچه شما مراحل گفته شده در بالا را به خوبي انجام دهيد در يك روز كاري مي‌توانيد افتتاح حساب خود را انجام دهيد.

حضور شخص شما در تمامي مراحل چه در اداره ماليات و چه در بانك الزامي است.

زيرا اين حساب ها متعلق به شخص شما بوده و حضور مشتري و تاييد مشخصات هويتي اجباري است.

چگونه مبلغ هاي واريز شده در ايران را نقد كنيم؟

شما بعد از واريز مبالغ به حساب هايتان مي‌توانيد آن ها را نقدي از شعب و يا ATM ها در سراسر دنيا دريافت كنيد.

اما چنانچه در ايران هستيد اكثر صرافي ها در ايران حساب هاي بانك هاي تركيه را دارند كه مي‌توانيد از حساب خود به حساب آنان حواله كنيد و معادل ريالي آن را دريافت كنيد.

 

افتتاح حساب در زراعت بانك تركيه

شما براي افتتاح حساب دربانك هاي تركيه مي‌توانيد با شماره  00905349285066  در واتس اپ پيامي ارسال كنيد. مشاورين فارسي زبان شركت تركيه هلپر به صورت ?? ساعته آماده پاسخگويي در زمينه افتتاح حساب در بانك هاي تركيه و مشكلات بانكي شما هستند.

ما در موسسه تركيه هلپر تمامي مدارك لازم را براي شما فراهم مي‌كنيم و در كمتر از يك ساعت با حضور نماينده ما افتتاح حساب را انجام و كارت ويزا و مستر را تحويل شما مي‌دهيم.

منبع: https://www.fardanews.com/fa/news/971485/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA

 

 
برچسب‌ها: نحوه، افتتاح، حساب، بانكي، در، تركيه، بدون، اقامت،
 
 
 
 
قرص چاقي صورت سوپر فت فيس
?? ارديبهشت ???? ساعت ??:??:??| بازديد: | نويسنده sam | نظرات (0)

دانستني هاي قرص چاقي صورت سوپرفت فيس بهترين قرص چاقي صورت دائمي

قرص چاقي صورت سوپر فت فيس بهترين قرص چاقي صورت و بدن داروخانه اي است. قرص چاقي صورت super fat face براي آن دسته از افرادي كه استعداد چاقي صورت را ندارند بسيار مناسب است.  اين قرص كه بهترين قرص چاقي صورت است براي تمامي قسمت هاي بدن بصورت مجزا عرضه شده است.

mdg1_33.png

 

قرص چاقي صورت

از ديگر فوايد بهترين قرص چاقي صورت سوپر فت فيس مي توان به چاق شدن طبيعي صورت اشاره كرد. اگر شما قرص چاقي صورت داروخانه اي سوپر فت فيس را خريداري كنيد بدون شك صورتي با چاقي يكنواخت و بدون بازگشت خواهيد داشت. قرص چاقي صورت آلوورا ساخت كشور آمريكا مي باشد. اين قرص بسيار قوي است و ناگفته نماند كه هيچ گونه آسيبي به بافت و اندام هاي داخلي بدن نمي رساند. ميزان مصرف قرص چاقي صورت آلوورا براي يك دوره ي 30 روزه مي باشد كه در اين دوره فرد متوجه مي شود كه سوخت و ساز بدنش منظم تر شده است كه جذب بسيار بالايي از مواد غذايي را دارد. معمولا افراد روزي دو عدد از اين قرص ها را مصرف مي كنند تا به نتيجه ي دلخواه دست يابند.

قرص چاقي صورت درسا

اگر شما به دنبال چاق كردن صورت خود و همچنين پر كردن چروك هاي صورتتان مي باشيد ما به شما قرص چاقي صورت درسا را پيشنهاد مي كنيم. يكي از مزاياي اين قرص چاقي صورت بدون عوارض و بازگشت برجسته كردن گونه هاي شما مي باشد. قرص چاقي صورت درسا تركيبي از مخمر آبجو، ويتامين  E  و امگا 3 مي باشد كه باعث پر شدن صورت، رفع چين و چروك و همچين برجسته سازي زاويه هاي زيبايي صورت مي شود. از مزاياي منحصر بفرد قرص چاقي صورت درسا مي توان به افزايش اشتها، افزايش جذب مواد غذايي، تركيب گياهي، و مناسب بودن آن براي خانم ها و آقايان اشاره كرد. قرص چاقي صورت درسا بدون شك روي اندام شما تاثير مي گذارد.

 

قرص چاقي صورت

قرص چاقي صورت هيماليا: بهترين قرص چاقي صورت دائمي

بهترين روش براي چاقي صورت و بدن، تغذيه مناسب و ورزش مي باشد. اما برخي افراد با وجود انجام اين دو مورد، همچنان از لاغر بودن صورت خود ناراحت هستند و همواره در جستجوي قرص چاقي صورت هيماليا مي باشند. اين داروي صد در صد گياهي بهترين قرص چاقي صورت دائمي است. قرص چاقي صورت هيماليا مناسب تمامي افرادي مي باشد كه قصد دارند هم از ناحيه صورت و هم از ناحيه بدن چاق شوند. بسته بندي اين دارو بدين صورت است كه شامل 60 عدد قرص با ماندگاري دو سال مي باشد. اين دارو داراي دوره هاي درماني يك الي دو ماهه مي باشد. از مزاياي قرص چاقي صورت هيماليا مي توان به افزايش اشتها و فرم دهي صورت اشاره كرد. افرادي كه اين قرص را مصرف مي كنند بايد دو روزي يك عدد از اين قرص ها را با مايعات بسيار زياد مصرف كنند.

 

قرص چاقي صورت فرشته

قرص چاقي صورت فرشته معروفترين و بهترين قرص چاقي صورت و بدن در دهه هاي اخير بوده است. اين داروي كاملا گياهي و طبيعي بهترين قرص چاقي صورت و بدن معرفي شده است كه تمامي مصرف كنندگان پس از اتمام دوره از تغييرات ظاهري در صورت و بدن خود كاملا راضي بوده اند. تركيبات قرص چاقي صورت فرشته گياهي و طبيعي مي باشند، بنابراين اگر اين قرص را مصرف مي كنيد، هرگز نگران عوارض جبران ناپذير و همچنين برگشت چاقي صورت و بدن خود نباشيد. اين دارو بصورت قوطي در بازار عرضه مي شود و هر قوطي حاوي 80 عدد كپسول مي باشد.

اگر تمايل داريد طبق دستورالعمل شركت توليد كننده ي اين دارو عمل كنيد، شما بايد روزي دو عدد كپسول مصرف كنيد و در نهايت يك دوره ي درماني چهل روزه را پشت سر بگذاريد. نحوه ي مصرف اين دارو  به اين صورت است كه شما پس از صرف ناهار و شام يك عدد كپسول را با ميزان قابل توجهي آب مصرف كنيد. تركيبات اين دارو عصاره جنسينگ، كاكوتي، و يونجه مي باشند كه همگي طبيعي و اورجينال هستند. افراد داراي بيماري هاي قلبي و ديابتي از مصرف اين دارو خودداري كنند. همچنين اين دارو به زنان باردار و افراد زير 16 سال توصيه نمي شود.

zdqd_22.png

عطاري اينترنتي جاودان طب نمايندگي اصلي برترين برندهاي قرص چاقي صورت و افزايش وزن و قرص لاغري مي باشد.

منبع: جاودان طب

 

 

 
برچسب‌ها: ، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا،
 
 
 
 
كرونا و جا دستمال كاغذي!
? ارديبهشت ???? ساعت ??:??:??| بازديد: | نويسنده sam | نظرات (0)

جا دستمال كاغذي

جا دستمال كاغذي چوبي ، فلزي ، پلاستيكي و مسي هركدام زيبايي خود را دارند و در مكان هاي مختلف بر اساس سليقه ما خريداري شده و مورد استفاده قرار ميگيرند .

j09y_1.jpg

تا به حال برايتان پيش آمده كه در محفظه جا دستمال كاغذي شما پراز گردو غبار شده باشد ؟! يا در مكان هاي عمومي مانند بيمارستان ها و هتل ها براي كنده شدن دستمال كاغذي دچار دردسر شويد ؟

جنس جا دستمال كاغذي ايمن آب  از پليمر (ABS) مي باشد كه مزاياي آن عبارتند از :مقاومت در برابر حرارت و نور ،سفيدي و درخشندگي بالا ،دوام و طول عمر بالا ،عدم تغيير رنگ ،مقاومت در برابر خش پذيري و عدم دفرمه شدن و تغيير حالت محصول.

جا دستمال لوكس!

جا دستمال كاغذي ايمن آب علاوه بر رنگ و طرح لوكس، قابليت ست شدن با ديگر محصولات بهداشتي توليد شده از جانب خود را دارد. همچنين به دليل محفوظ نگه داشتن دستمال ها در محيط هاي عمومي و خانگي در برابر رطوبت و انواع آلودگي علاوه بر آن آنتي باكتريال بودن آن ها، بسيار بهداشتي و كاربردي است .تعداد بالايي از برگ هاي دستمال كاغذي (??? برگ دو لايه ) را در خود جاي مي دهد .

كرونا و جا دستمال كاغذي!

باتوجه به اينكه انتقال ويروس كرونا از طريق تماس دست با محيط هاي الوده اتفاق ميافتد و مخصوصا در اماكن عمومي اين احتمال بيشتر ميباشد لذا استفاده از لوازم بهداشتي كه تماس دست را به حداقل مي رساند توصيه ميگردد .استفاده از مخازن دستمال كاغذي كه قابليت جايگذاري دستمال هاي برگ برگ شده را دارند راهكاري مناسب جهت جلوگيري از انتقال اين ويروس ميباشد. بهتر است اين محفظه هاي دستمال كاغذي به صورت آنتي باكتريال ساخته شوند تا خود نيز از انتقال باكتري و ويروس جلوگيري كنند. اگر بخواهيم در هنگام  انتخاب يك جا دستمال كاغذي توالت به ويژگي هاي مهم آن توجه كنيم بايد بدانيم يك جا دستمال كاغذي مناسب، ايمن و بهداشتي بايد حداقل خصوصيات زير را داشته باشد.

#corona_virus #covid19

 

 

9h5q_2.jpg

معرفي جادستمال كاغذي مدل ورونا :

در مدل ورونا باز و بسته كردن و پر كردن جاي دستمال به سهولت انجام مي شود. همچنين براي فضاهاي عمومي قفلي روي آن قرار داده شده كه به راحتي ميتوانيد باز و بسته كنيد. رنگ بدنه جا دستمال كاغذي مدل ورونا سفيد و بژ موجود است و در برابر سايش بسيار مقاوم مي باشد كه باعث شده اين رنگ در محيط هاي مرطوب تغيير رنگ ندهد.

براي اطلاع از قيمت ، نحوه خريد، طرح و انواع جا دستمال كاغذي، به صفحه جا دستمال كاغذي در سايت فلاش تانك ايمن آب  مراجعه كرده و در صورت داشتن هرگونه سوال با كارشناسان ما درارتباط باشيد.  https://www.imenabco.com/tissue-hand

براي دريافت مشاوره رايگان و خريد با ما تماس بگيريد

سامانه پيامكي :  ?????????? –  واتس‌اَپ :   ???????????

 

 
برچسب‌ها: كرونا، و، جا، دستمال، كاغذي!،
 
 
 
[ ? ][ ? ][ ? ][ ? ][ ? ]

بقيه صفحات

 

برچسب: تفاوت هدفون ،هدست و هندزفري را بدانيم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۷:۳۶ توسط:sam موضوع:

پيش نياز ها براي احداث و راه اندازي يك واحد صنفي ساخت و توليد

پيش نياز ها براي احداث و راه اندازي توليدي

يكي از وسايل مورد نياز براي هر مرد و زني در دنيا كيف است.

مردان كيف را براي كار هاي اداري و شخصي خود بيشتر استفاده ميكنند و امنيت و حجم مناسب

براي آنها اهميت اول را دارد و در مقابل آنها زنان كيف را به عنوان يك كالاي زينتي استفاده مي كنند.

يكي از موارد تاثير گذار در خريد كيف مردانه و يا زنانه قيمت مناسب

آن براي هر فردي است و كيف هايي كه توليدات داخلي هستند همواره داراي قيمت مناسب تري مي باشند.

در اين مقاله ما سعي داريم تا براي شما عزيزان ياز هاي اوليه براي راه اندازي توليدي كيف را شرح دهيم.

براي آنكه بتوانيد در كلان شهر تهران توليدي كيف خود را داشته باشيد بايد به ياد داشته باشيد

كه اولين چيزي كه نياز داريد انگيزه بالاست و با داشتن انگيزه مي توانيد

توليدي خود را در هر زمينه اي به پيش ببريد.

اما بعد از انگيزه مهمترين عوامل براي راه اندازي اين كسب و كار عبارت است از:

بودجه قابل توجه: در ابتدا بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه براي راه اندازي توليدي خود نياز به بودجه اي مناسب داريد

و هرچه بودجه شما بيشتر باشد مي توانيد كار خود را با قدرت بيشتري به پيش ببريد.

حتما ببينيد : توليدي كيف زنانه

نيروي كار: يكي از مهمترين موارد در راه اندازي يك توليدي موفق

نيروي كاري شما بايد علاوه بر تخصص توانايي همكاري به صورت تيمي را نيز داشته باشند,

تا كار هاي سخت را به صورت گروهي به پيش ببرند.

وسايل و ابزار هاي مناسب: بعد از داشتن نيروي كاري,

شما بايد شرايط كاري نيروهاي خود را فراهم كنيد تا بتوانند براي شما شروع به فعاليت كنند.

محيط كار: در نهايت بايد با اجاره كردن و يا خريدن يك كارگاه مناسب

نيروهاي خود و وسايل و ابزار ها را دور هم جمع كنيد تا آنها كار خود را شروع كنند.

انتخاب بازار هدف: يكي از كار هاي بسيار مهم در راه اندازي توليدي كيف در تهران داشتن هدف است,

به اين معنا كه شما بايد انتخاب كنيد مشتريان شما افراد ثروتمند جامعه هستند و يا افراد متوسط جامعه مي باشند.

تهيه مواد اوليه: براي شروع كار نياز به نخ, چرم طبيعي,

چرم مصنوعي, نقشه هاي كيف و غيره داريد. كه با توجه به بازار هدفي كه انتخاب كرده ايد

بايد مواد اوليه اي مناسب با اين بازار هدف بخريد.

به عنوان مثال در صورتي كه بازار هدف شما لاكچري ست,

بايد مواد اوليه شما بسيار مرغوبي را تهيه كنيد.

قيمت گذاري مناسب كيف ها و در نظر داشتن هنگام توليد:

در نهايت توليدات خود را بايد با توجه به هزينه كرد و

البته با توجه به قيمت هاي موجود در بازار قيمت گذاري كنيد تا فروش خوبي داشته باشيد.

نتيجه گيري: در صورتي كه قصد راه اندازي توليدي داريد و يا علاقه داريد از

يك توليدي ايراني به صورت عمده خريد نماييد توصيه ما به شما همكاري با ارزان كيف  است.

اين توليدي در تهران به صورت مهندسي و حرفه اي در حال كار است و مي تواند به شما خدمات عالي را بدهد.

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81

سايت منبع :

https://arzankif.ir/


برچسب: پيش نياز ها براي احداث و راه اندازي يك واحد صنفي ساخت و توليد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۶:۰۹ توسط:sam موضوع:

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

wisgoon

 شبكه ي اجتماعي ويسگون يكي از راه هاي به اشتراك گذاري عكس ها مي باشد كه شما مي توانيد با عضويت در ان عكس ها خود را در انجا منشتر كنيد , در عكس هاي ديگران نظر بگذاريد , در گروه ها عضو شويد و بسياري از كار هاي ديگر , كه هم اكنون شما مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب , نسخه ي جديد ان را براي گوشي اندرويد خود دانلود و استفاده نماييد.

طريقه ي كار با نرم افزار ويسگون در سايت قرار داده شد.

اموزش كار با ويسگون

ويژگي ها :

امكان لايك كردن عكس ها

امكان نظر گذاشتن براي عكس هاي منتشر يافته

امكان گذاشتن توضيح براي عكس هاي به اشتراك گذاري شده

امكان حذف عكس ها

اختصاصي سازي پروفايل شما

داشتن بخش دنبال كنندگان و دنبال شوندگان و نمايش تعداد لايك ها

امكان دسته بندي عكس هاي خود

و بسياري از امكان ديگر كه هنگام كار با اين نرم افزار مواجه خواهيد شد.

 

دانلودWisgoon

نسخه : 5.3.0

حجم : 4.0mb


برچسب: دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۵:۴۵ توسط:sam موضوع:

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

 

جديدترين نسخه از برنامه ويسگون را براي شما دوستان محترم اماده دانلود كرده ايم. ويسگون، يك شبكه اجتماعي اشتراك گذاري تصاوير مي باشد، كه شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد.همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده كنيد، لايك كنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با كيفيت اصلي دانلود كنيد! امكان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست كه به شما كمك مي كند كه تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده كنيد. اگر از اينترنت نسبتا كند مثل اينترنت خطوط سيم كارت استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات كيفيت نمايش تصاوير را روي «كيفيت پايين» يا «كيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امكان نمايش تصاوير با كيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. ويسگون به صورت رايگان عرضه شده است، پس همين حالا اين نرم افزار سبك و سريع را دريافت كنيد و لذت ببريد. شما هم اكنون ميتوانيد اين برنامه را بصورت رايگان و با لينك مستقيم از سايت دانلود برتر دريافت كنيد

.

امكانات نسخه حاضر در ويسگون :

  • ارسال عكس از از طريق منوي share عكس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عكس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امكان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با كيفيت اصلي
  • امكان لايك و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل كاربران
  • برترين كاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امكان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال كردن كاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام كاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات آخرين نسخه :

افزوده شدن امكان كپي نظرات در حافظه موقت

افزوده شدن نمايشگر تعداد كاركترهاي مجاز در نظرات

افزوده شدن امكان دعوت كاربران با كد دعوت

رفع مشكل نمايش پروفايل هاي فارسي

رفع برخي مشكلات

رفع مشكل توقف در هنگام دريافت تصوير

 

دانلود با لينك مستقيم


برچسب: دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۹:۳۸ توسط:sam موضوع:

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895


برچسب: ويژگي حفاظ شاخ گوزني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۸:۳۸ توسط:sam موضوع:

عسل ريز هاني پات

ميهن استور - خريد پستي عسل ريز هاني پات

 

  • ميهن استور - خريد پستي عسل ريز هاني پات

    توضيحات

    عسل ريز هاني پات

    محصولي جديد با طراحي فوق العاده براي نگه داري عسل، مربا و ...

    خارج كردن عسل با فشار دادن شاسي مخصوص

    كيفيت بسيار بالا و جنس نشكن

    مناسب براي عسل، مربا، سس و ...


    قيمت : 49000 تومان



    آيا از نحوه استفاده از عسل خسته شده ايد و مقدار بسياري از عسل گران بهاي شما به هدر مي رود و بعد از مدتي كيفيت خود را از دست مي دهد؟ نگران نباشيد هاني پات براي رفع مشكل شما طراحي شده است. شما مي توانيد به آساني عسل و هرگونه مايع غليظ ديگر را به داخل آن ريخته و نه تنها به راحتي از آن استفاده نماييد و بر آساني به روي نان و داخل غذاهاي خود بريزيد بلكه اين ظرف كيفيت عسل شما را نيز حفظ كرده و مناسب ترين نگهدارنده نيز مي باشد و چون در آن را باز و بسته نمي كنيد از ورود ميكرو ارگانيزم هاي آلوده كننده به آن جلوگيري مي شود. ميهن استور اين محصول فوق العاده كاربردي را به شما مشتري گرامي پيشنهاد مي نمايد.

    قيمت : 49000 تومان

    ويژگي هاي عسل ريز هاني پات:
    - محصولي جديد با طراحي فوق العاده براي نگه داري عسل، مربا و ...
    - خارج كردن عسل با فشار دادن شاسي مخصوص
    - كيفيت بسيار بالا و جنس نشكن
    - مناسب براي عسل، مربا، سس، رب و ...


    روش خريد:
    براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
    قيمت : 49000 تومان

    برچسب ها :خريد هاني پات , خريد نگهدارنده عسل , خريد عسل ريز , خريد عسل ريز هاني پات , خريد Honeypot ,

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

عسل ريز هاني پات

 


فروشندهه]]>



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

عسل ريز هاني پات


برچسب: عسل,ريز,هاني,پات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۰:۳۲ توسط:sam موضوع: