عشقِ شكوهمندانه عشقِ شكوهمندانه .

عشقِ شكوهمندانه

قيمت ايمپلنت و كاشت دندان

ايمپلنت دندان

o4s7_q3.jpg

يكي از روش هاي نوين در جايگزيني دندان هاي پوسيده، شكسته و صدمه ديده يا كاشت دندان جديد به جاي دندان از دست رفته، ايمپلنت دندان است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاري برنا، در زمان گذشته از دست دادن دندان ها برابر با از دست دادن زيبايي ظاهري فرد و راهي براي جبران اين نقص وجود نداشت. كم كم و به مرور زمان دندان هاي مصنوعي و روش هاي متفاوت كاشت راه خود را در اين صنعت باز كردند. يكي از روش هاي نوين در جايگزيني دندان هاي پوسيده، شكسته و صدمه ديده يا كاشت دندان جديد به جاي دندان از دست رفته، ايمپلنت دندان است. در اين روش پايه اي فلزي در داخل استخوان فك محكم مي شود كه حكم ريشه دندان جديد را خواهد داشت و دندان جديد بر روي آن قرار خواهد گرفت. در ادامه همراه باشيد تا زواياي مختلف ايمپلنت دندان را با هم بررسي كنيم.

جنس ايمپلنت دندان

ايمپلنت هاي دندان بايد مقاومتي بسيار بالا داشته باشند تا در برابر ضربه و فشار هاي وارده استقامت داشته باشند. از اين رو معمولاً اي فلزات يا آلياژ هايي از آن ها تهيه مي شوند. يكي از فلزاتي كه كاربردي بي نظير و بي اندازه در صنعت ايمپلنت دندان دارد ، تيتانيوم است. تيتانيوم با داشتن مقاومتي بسيار بالا ، ميزان خوردگي بسيار كم و سابقه اي بسيار طولاني در عرصه ايمپلنت به عنوان يكي از بهترين مواد براي توليد ايمپلنت هاي دندان شناخته مي شود. علاوه بر اين موضوع تيتانيوم به خوبي توسط بدن فرد پذيرفته شده و پيوند بر قرار مي كند. البته در مواردي بسيار نادر ممكن است كه بدن شخص به تيتانيوم حساسيت داشته باشد كه در اين موارد مي توان از ايمپلنت هاي جايگزين استفاده نمود. از ايمپلنت هاي جايگزين مناسب مي توان ايمپلنت زيركونيوم را نام برد كه به تازگي در بازار راه خود را پيدا كرده است و احتمالاً مدتي طول خواهد كشيد تا به سابقه و ماندگاري تيتانيوم دست پيدا كند.

اجزاي ايمپلنت دندان

از آن جايي كه ايمپلنت هاي دندان تعداد بي شماري دارند و اين انواع هر كدام در تعداد اجزا مي توانند متفاوت باشند نمي توان گفت كه تعداد هميشه ثابت است. اما به طور معمول اكثر ايمپلنت هاي دندان از سه قسمت اصلي تشكيل مي شوند : فيكسچر ، اباتمنت و تاج دندان.

1- فيكسچر همان پايه ايمپلنت است كه به عنوان ريشه دندان جديد در داخل استخوان فك جاسازي مي شود و با آن پيوند بر قرار مي كند. جنس فيكسچر همانطور كه ذكر شد از فلزات و مخصوصاً تيتانيوم است تا بتواند به خوبي با استخوان فك ارتباط بگيرد.

2- اباتمنت نيز همان رابط يا واسط در ايمپلنت است. از آن جايي كه ارتباط دهنده دو قسمت اصلي ايملپنت دندان است ، به آن واسط گفته مي شود و نقش اصلي آن نيز همين است. در برخي از ايمپلنت هاي دندان مثل ميني ايمپلنت ها ممكن است اين قطعه نيز حذف شود.

3- تاج و روكش دندان يا همان دندان مصنوعي جديد است كه در واقع ويترين ايمپلنت به حساب مي آيد و نمايش دهنده زيبايي و محصول نهايي است كه بر روي اباتمنت قرار مي گيرد. نكته حائز اهميت اين است كه تاج هاي دندان متناسب با خصوصيات ظاهري دندان هاي طبيعي هر شخص تهيه و توليد مي شود. بنابراين ظاهري دو چندان زيباتر و طبيعي تر نسبت به ساير روش هاي كاشت دندان خواهد داشت.

متخصص ايمپلنت دندان

متخصص ايمپلنت دندان شخصي است كه به صورت اختصاصي در همين زمينه مطالعه داشته و تجربه طولاني در زمينه كاشت و ايمپلنت دندان دارد. توصيه اكيد ما به شما در صورت نياز به انجام ايمپلنت دندان ، مراجعه به متخصص ايمپلنت به جاي جراحان يا دندان پزشكان معمولي است. براي آشنايي با مركز ايمپلنت به لينك زير مراجعه كنيد .

مركز ايمپلنت

قيمت ايمپلنت دندان

براي اطلاع از جديدترين قيمت هاي ايمپلنت دندان مي توانيد به سايت مراجعه كنيد.

قيمت ايمپلنت دندان

مزاياي ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان مزاياي بي شماري دارد. از ميان آن ها مي توان به موارد زير اشاره كرد كه عمده اين مزيت ها به حساب مي آيند و از عوامل اصلي محبوبيت ايمپلنت در سطح جهان هستند :

1- مقاومت بالاي ايمپلنت هاي دندان نسبت به ساير روش هاي كاشت دندان از مزيت هاي بزرگ آن به حساب مي آيد. همانطور كه گفته شد ايمپلنت دندان معمولاً از جنس فلزات هستند و همچنين با روش كاشت منحصر به فردشان كه در داخل استخوان فك قرار مي گيرند ، اين مقاومت چندين و چند برابر مي شود.

2- بهبود كاركرد دهان و دندان ها : مواردي مانند جويدن غذا و صحبت كردن كه با استفاده از دندان هاي مصنوعي گاهاً دشوار يا با مشكل رو به رو مي شدند ، با استفاده از ايمپلنت دندان حس و حال استفاده از دندان هاي طبيعي را خواهند داشت و مشكلاتي مانند لق زدن دندان مصنوعي در داخل دهان به كل رفع خواهند شد.

3- طول عمر ايمپلنت هاي دندان نسبت به ساير روش هاي كاشت و جايگزيني دندان بسيار بالاتر است. البته اين مورد به چندين و چند عامل نظير كيفيت ايمپلنت ، طرز كاشت و نحوه مراقبت شخص از ايمپلنت ها بستگي دارد.

4- ظاهري زيبا و طبيعي : ظاهر ايمپلنت ها بر خلاف دندان هاي مصنوعي كه شايد كمي توي ذوق بزنند ، در لابراتور ها تهيه مي شوند و بسيار طبيعي و زيبا خواهند بود. به نحوي كه پس از قرار گيري در داخل دهان امكان تشخيص آن ها از ساير دندان ها دشوار است.

مراقبت هاي پس از عمل ايمپلنت دندان

اين مراقبت ها شامل مراقبت هاي روز هاي ابتدايي كه شامل فشار نياوردن زياد به ايمپلنت به علت امكان كج شدن آن و همچنين استفاده از مواد غذايي نرم است. در وهله دوم مسواك زدن روزانه و استفاده از نخ دندان و مواد دهان شويه يا ضد عفوني كننده مي باشد كه بهتر است در بازه هاي منظم جهت بررسي ايمپلنت به جراح يا متخصص مراجعه كنيد.

مراقبت هاي ايمپلنت


برچسب: قيمت ايمپلنت و كاشت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۳:۵۷ توسط:sam موضوع:

بنايي ساختمان و بازسازي بناهاي

بنايي ساختمان و بازسازي بناهاي

 

بنايي ساختمان و بازسازي بناهاي مختلف از جمله اقداماتي بوده كه هميشه در جريان است. مرمت و بازسازي بناهاي قديمي، تغيير دكوراسيون منزل، ساختمان سازي به سبك‌هاي مختلف و ... همگي مستلزم اجراي شاخه‌هاي مختلف بنايي ساختمان است.

بنايي ساختمان از دسته حرفه‌هايي بوده كه از گذشته تا به امروز در شاخه‌هاي مختلف انجام مي‌شود. نياز به تخصص و آشنايي كامل از انجام انواع خدمات بنايي مثل مثل گچ كاري، سيمان كاري، كاشي كاري، ديوار چيني، سنگ كاري از ويژگي‌هاي بارز يك بناي حرفه‌اي است.

 

"خدمت از ما" امروزه بعنوان يكي از قوي ترين مجريان خدمات آنلاين در زمينه‌هاي مختلف شرايط را براي يافتن يك بنا و كارشناس در شاخه‌هاي متنوع بنايي در مناطق مختلف تهران سهولت بخشيده است. با يك سفارش آنلاين در "خدمت از ما" و مشاهده نظرات مشتريان قبلي بهترين كارشناسان بنايي را انتخاب كنيد.

 

صفر تا صد بنايي ساختمان در تهران

بنايي ساختمان در دسته خدمات پر درخواستي است كه متناسب با نياز افراد در شاخه‌هاي گسترده بنايي مثل گچ كاري، سيمان كاري، كاشي كاري، ديوار چيني، سنگ كاري براي مرمت و ساختمان سازي انجام مي‌شود. تغيير دكوراسيون قسمت‌هاي مختلف منزل از جمله اقداماتي است كه امروزه بيشترين درخواست بنايي ساختمان در تهران را به خود اختصاص داده است.

 

 

dbok_a5.jpg

 

دسترسي آسان با مشاهده نمونه‌ كارهاي انجام شده در هر كدام از شاخه‌هاي بنايي ساختمان براي مناطق مختلف تهران از سري خدمات پر درخواست امروز مي‌باشد.حتما شما هم به دنبال يك راهكار آسان براي يافتن يك تيم بنايي ساختمان حرفه‌اي در مناطق مختلف تهران هستيد.

بازار آنلاين "خدمت از ما" با در كنار هم قرار دادن تعداد زيادي كارشناس بنايي ساختمان فعال امكان دسترسي به بناهاي مختصص در مناطق مختلف تهران را فراهم آورده است. همه چيز از يك ثبت سفارش در اپليكيشن "خدمت از ما" تا مشاهده سوابق كاري كارشناسان مربوطه و اعزام بنا به محله مورد نظر در تهران در مدت زمان كوتاه براي شما امكان پذير است.

 

تعمير ساختمان تهران با اعمال روش‌هاي مختلف بنايي

تعمير ساختمان تهران از جمله اقداماتي است كه در ارتباط مستقيم با شاخه‌هاي مختلف بنايي ساختمان مي‌باشد. حداقل يكي از چندين بخش بنايي ساختمان براي تعمير و مرمت قسمت‌هاي مختلف ساختمان لازم است. بعنوان مثال نياز به تخصص يك كاشي كار در تغيير دكوراسيون و تعمير آشپزخانه و سرويس بهداشتي و يا يك ديوارچين براي بخشي از نشيمن در تعمير ساختمان در تهران بسيار حس مي‌شود.

دسترسي به تعميركار ساختمان در مناطق مختلف تهران براي همه افراد به يك اندازه آسان نيست. از طرفي اوصولا نزديك ترين افراد متخصص از نظر افراد انتخاب مناسب تري براي بنايي ساختمان تهران به نظر مي‌آيد. همين موارد ممكن است زمان و هزينه زيادي از شما براي يافتن يك بناي متخصص در نزديك ترين مناطق تهران هدر دهد.

 

دسترسي آسان به متخصص ترين بناها و حرفه‌اي ترين تعميركاران ساختمان در كوتاهترين زمان ممكن بدون صرف هزينه با ثبت سفارش در اپليكيشن و سايت "خدمت از ما" ايجاد مي‌شود. با انتخاب بازار آنلاين "خدمت از ما" به امكان يك انتخاب منطقي را براي خودتان فراهم كرده و بهترين تعميركاران اطراف خود را در تعمير ساختمان تهران بشناسيد.

 

خدمات پر كاربرد در تعمير ساختمان تهران كدامند؟

خدمات صورت گرفته در تعمير ساختمان تهران وابسته به نوع بازسازي و تعميرات انجام شده در ساختمان بصورت زير ارائه مي‌شوند:

  • گچ كاري ساختمان در بازسازي منزل
  • كاشي كاري و نصب سراميك در بازسازي آشپزخانه و سرويس بهداشتي
  • تعمير كاشي كاري قسمت‌هاي مختلف منزل
  • تغيير دكوراسيون نشيمن و اتاق‌ها با ديوارچيني و سنگ كاري
  • تعمير ساختمان با بازسازي حياط و محوطه با سيمان كاري
  • مرمت بناي ساختمان با سنگ كاري جديد
  • و...

 

قيمت "گچ كاري" ساختمان چقدر است؟

قيمت "گچ كاري" ساختمان كه از پر درخواست ترين خدمات در بنايي ساختمان و تعمير ساختمان تهران به شمار مي‌آيد، بر اساس عوامل مختلفي تعيين مي‌گردد. وابسته به متراژ فضاي گچ كاري شده، سبك گچ كاري كه مي‌تواند ساده يا مدرن باشد، هزينه مواد اوليه  تجهيزات و مواردي كه در حين اجراي گچ كاري ممكن است پيش آيد قيمت قيمت "گچ كاري" ساختمان را مشخص مي‌كنند.

 

قيمت گچ كاري ساختمان براي مناطق مختلف تهران متناسب با زماني كه از گچ كار براي اجراي اين كار صرف مي‌شود نيز تعيين مي‌شود. اگر در جزو افرادي هستيد كه برآورد قيمت گچ كاري ساختمان قبل از انجام كار برايتان اهميت دارد، در اپليكيشن و سايت "خدمت از ما" ثبت سفارش رايگان كنيد.

براي دريافت قيمت دقيق "گچ كاري" ساختمان و تخمين هزينه تعمير ساختمان در مناطق مختلف تهران با گچ كاري از كارشناسان بنايي فعال در "خدمت از ما" به راحتي استعلام قيمت رايگان بگيريد.

سبك‌هاي مختلف نقاشي ساختمان در  تهران

نقاشي ساختمان را مي‌توان از دسته اقداماتي دانست كه با سبك‌هاي مختلف هميشه روشي ساده براي تغيير دكوراسيون و فضاي ساختمان به شمار مي‌آيد. علاوه بر اين  نقاشي ساختمان را مي‌توان بخشي از تعميرات و بازساي قسمت‌هاي مختلف ساختمان برشمرد.

رنگ پلاستيك، بلكا، رنگ روغني و ديگر انواع مواد اوليه و اصلي نقاشي ساختمان بوده و هر كدام ابزار مشخص خود را دارند. نقاشي ساختمان گاها با نياز به مرمت و بازسازي ديوار و سقف با گچ كاري برا جذب مناسب رنگ همراه بوده به همين دليل مي‌توان آن را نيز شاخه‌اي از بنايي ساختمان دانست.

 

براي جذب يك نقاش ساختماني متخصص و يك تيم كار بلد براي رنگ آميزي ساختمان در مناطق مختلف تهران يك راهكار آسان و سريع ثبت سفارش در خدمت از ما مي‌باشد. با تلفن همراه خود به آساني در اپليكيشن "خدمت از ما" ثبت سفارش كرده و بهترين نقاشان ساختماني نزديك به خود را در تهران بشناسيد.

 

قيمت نقاشي ساختمان در مناطق مختلف تهران چقدر است؟

قيمت نقاشي ساختمان وابسته به نوع رنگ پوششي انتخابي، محدوده مورد نظر براي رنگ آميزي، وضعيت ديوار (نياز به مرمت دارد يا ندارد)، مدت زمان به كار رفته براي انجام كار و در نهايت هزينه تهيه مواد اوليه متغير و متفاوت بوده و متناسب با اين موارد قابل تعيين مي‌شود.

بعنوان مثال هزينه و قيمت نقاشي ساختمان به سبك بلكا با رنگ روغني و رنگ پلاستيك براي ساختمان‌هاي مختلف متفاوت است. تعيين قيمت نقاشي ساختمان گاها نياز به يك كارشناسي ابتدايي از محيط منزل دارد.

 

شما مي‌توانيد دريافت اطلاعات دقيق در خصوص قيمت نقاشي ساختمان پس از ثبت سفارش آنلاين در سايت و اپليكيشن "خدمت از ما" از افراد فعال و متخصص در نقاشي ساختمان در مناطق مختلف تهران به رايگان استعلام قيمت بگيريد.

بهترين تعميركاران ساختمان و كارشناسان بنايي ساختمان را در خدمت از ما بيابيد.

كيفيت مطلوب و نتيجه نهايي كار، دسترسي آسان به بهترين تعميركاران ساختماني در مناطق مختلف تهران، اعتماد به استفاده از خدمات آنلاين براي بنايي ساختمان و ... همگي از جمله درخواست‌هاي متداول افراد خصوصا در شهرهاي بزرگي مثل تهران براي دريافت سريع، مطمئن و دقيق خدمات است.

"خدمت از ما" بعنوان يك بستر كاربردي دقيق، مطمئن و حرفه‌اي شرايط را براي دسترسي آسان به افراد متخصص و كاربلد در شاخه‌هاي مختلف بنايي ساختمان در تهران فراهم آورده است. يك ثبت سفارش رايگان در خدمت از ما تمام آنچه شما از يك بازار آنلاين انتظار داريد را براي دريافت خودمات در زمينه بنايي ساختمان فراهم مي‌كند.

 

منبع: https://councils.clark.edu/eportfolios/4522/Building_construction


برچسب: بنايي ساختمان و بازسازي بناهاي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۳:۴۴ توسط:sam موضوع:

مجله اي به نام مجله خدمت از ما

اين فهرست حاوي پربازديدترين پست هاي سايت خدمت از ما است. سايتي كه داراي مجله اي به نام مجله خدمت از ما هست.

http://postcj.blog.ir/post/129

http://posstap.blog.ir/post/163

http://postep.blog.ir/post/160

http://postcp.blog.ir/post/129

http://postca.loxblog.com/post/146

http://postau.parsiblog.com/Posts/137

http://posteb.blog.ir/post/210

http://postez.blog.ir/post/145

http://postem.blog.ir/post/269

http://postah.parsiblog.com/Posts/161

http://postaq.parsiblog.com/Posts/138

http://posstac.loxblog.com/post/288

http://postag.parsiblog.com/Posts/142

http://postey.blog.ir/post/145

http://postcv.blog.ir/post/145

http://postch.loxblog.com/post/143

http://postbf.parsiblog.com/Posts/233

http://postar.parsiblog.com/Posts/246

http://postak.parsiblog.com/Posts/138

http://postcl.loxblog.com/post/142

http://posteh.blog.ir/post/152

http://postcb.blog.ir/post/160

http://postao.blog.ir/post/165

http://postew.blog.ir/post/144

http://postao.parsiblog.com/Posts/142

http://postap.parsiblog.com/Posts/151

http://postex.blog.ir/post/143

http://postaj.loxblog.com/post/158

http://postcr.blog.ir/post/127

http://postan.parsiblog.com/Posts/160

http://postcb.loxblog.com/post/150

http://posteg.blog.ir/post/187

http://posteq.blog.ir/post/181

http://postcs.blog.ir/post/138

http://postbc.parsiblog.com/Posts/146

http://posstaq.blog.ir/post/159

http://postad123.loxblog.com/post/493

http://postek.blog.ir/post/187

http://postch.blog.ir/post/128

http://postby.loxblog.com/post/142

http://postea.blog.ir/post/222

http://postat.parsiblog.com/Posts/148

http://postej.blog.ir/post/178

http://postci.loxblog.com/post/140

http://postaf.blog.ir/post/194

http://postbe.parsiblog.com/Posts/336

http://postel.blog.ir/post/256

http://posten.blog.ir/post/275

http://postaf.loxblog.com/post/297

http://postav.parsiblog.com/Posts/135

http://postbx.loxblog.com/post/156

http://postcf.loxblog.com/post/152

http://postaj.parsiblog.com/Posts/239

http://postao.loxblog.com/post/301

http://postcl.blog.ir/post/128

http://postac.blog.ir/post/189

http://postcm.loxblog.com/post/150

http://postan.loxblog.com/post/219

http://postck.loxblog.com/post/144

http://postba.parsiblog.com/Posts/172

http://postcd.loxblog.com/post/142

http://postci.blog.ir/post/127

http://postbt.loxblog.com/post/150

http://postck.blog.ir/post/126

http://postec.blog.ir/post/213

http://postag.loxblog.com/post/165

http://postbk.parsiblog.com/Posts/149

http://postax.parsiblog.com/Posts/134

http://postcn.loxblog.com/post/141

http://postan.blog.ir/post/158

http://posteo.blog.ir/post/144

http://postev.blog.ir/post/146

http://postef.blog.ir/post/199

http://postag.blog.ir/post/157

http://postcm.blog.ir/post/138

http://postbd.parsiblog.com/Posts/234

http://postaf.parsiblog.com/Posts/162

http://postad.blog.ir/post/231

http://postcn.blog.ir/post/127

http://postbv.loxblog.com/post/221

http://postet.blog.ir/post/148

http://postcj.loxblog.com/post/155

http://postak.loxblog.com/post/387

http://postbw.loxblog.com/post/163

http://postbu.loxblog.com/post/249

http://postas.parsiblog.com/Posts/301

http://postbs.loxblog.com/post/277

http://postct.blog.ir/post/127

http://postah.blog.ir/post/153

http://postaj.blog.ir/post/171

http://postcg.loxblog.com/post/148

http://postcq.blog.ir/post/128

http://postce.blog.ir/post/158

http://postei.blog.ir/post/138

http://postcu.blog.ir/post/138

http://postco.blog.ir/post/128

http://postah.loxblog.com/post/283

http://posteu.blog.ir/post/148

http://postbz.loxblog.com/post/142

http://postcb.parsiblog.com/Posts/265


برچسب: مجله اي به نام مجله خدمت از ما،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۶:۲۱ توسط:sam موضوع:

گيمباز؛ جامع ترين اپليكيشن خريد و فروش تجهيزات گيم

گيمباز؛ جامع ترين اپليكيشن خريد و فروش تجهيزات گيم
با اين وضعيت اقتصادي و دلاري كه روز به روز داره بالاتر ميره، شرايط سخت، سختتر براي گيمرهاي ايراني ميشه و از اونجايي كه واقعا داخل ايران كسي به فكر جامعه ي گيمرهاي ايراني نيست پس خودمون بايد آستين ها رو بالا بزنيم و فكري به حال همديگه و جامعه گيمر ها بكنيم.
خيلي از ما گيمرها وسايل گيمينگي داريم كه نيازي هم بهشون نداريم يا ميخواييم يدونه بهترش رو بخريم پس دنبال اين ميگرديم كه قبلي رو بفروشيم تا جديده رو بخريم و سيستم گيم خودمون رو ارتقا بديم. از اونور هم گيمرهايي هستند كه خيلي از وسايل گيمي رو نياز دارن و بدليل قيمت بالايي كه داره نميتونن تهيه كنن.
اينجا شايد براتون سوال بشه مقدمه اول چه ارتباطي با جمله دوم داره. خب بايد بهتون بگم كه اپليكيشن و وب سايت گيمباز يه تيم جوون از جنس شما گيمرهاست و دغدغه جامعه گيم رو داره. گيمباز رو ميتوان ديوار گيمرهاي ايراني معرفي كرد پلتفرمي كه اختصاصي براي گيمرهاي ايراني ايجاد شده. اين يعني ايجاد شدن بستري براي تمام گيمرهاي ايراني تا بتونن بدون واسطه هر چيزي كه ميخوان رو بخرن و بفروشن. علاوه بر خريد و فروش شما ميتونين در گيمباز از رويدادها و تورنمنت هاي گيمي با خبر بشين. تورنمنت هايي از جنس فورتنايت(fortnite)، كال آف ديوتي(call of duty)، پابجي(pubg)، رنبو سيكس(rainbow6)، فيفا 2020(fifa2020) يا پس2020(pes2020) و كلي بازي هاي كه شما بخوايين اجرا يا شركت كنين.

در گيمباز دسته هاي مخلتف هر كنسول به صورت جزيي ايجاد شده تا شما اگر قصدخريد مثلا هدفون مخصوص PC رو دارين در دسته كامپيوتر بازي در بخش ابزار جانبي تهيه كنين.

دسته هاي مختلف گيمباز به اين ترتيب كه براتون ميگم هست: پلي استيشن، ايكس باكس، نينتندو و كامپيوتر بازي گرفته تا رويداد هاي بازي ،گيفت كارت ،گجت ها ، اكانت بازي و ساير موارد.
اپليكيشن گيمباز مخصوص گوشي ها اندرويدي(Android) هست كه شما ميتونين برا دانلود از طريق گوگل پلي به راحتي دانلود كنين.

وب سايت گيمباز هم براي گيمرهايي كه از گوشي هاي آي او اس (IOS) يا گيمرهايي كه به موبايل  اندرويدي(Android) دسترسي ندارن ايجاد شده.

گيمباز براي اينكه بتونه با شما تبادل بيشتري داشته باشه داخل اينستاگرام هم صفحه ايجاد كرده كه اونجا از اخبار مربوط به بازي ها گرفته تا ويديو هاي فان و آموزشي و خفن و برگزاري تورنمنت هاي مختلف فورتنايت، كالاف ديوتي ، رنبو6 و غيره براتون به اشتراك ميزاره تا كنار شما باشه شما ميتونين با سرچ (Gamebuzz.official)  داخل صفحه اكسپلور اينستاگرام پيداشون كنيد.

 خلاصه اينكه گيمرهاي براي اينكه روز به روز از قدرت بيشتري داخل ايران برخوردار باشن بايد در كنار رقابت رفاقت و همياري داشته باشن پس حتما پيج گيمباز و اپليكيشن و سايت گيمباز رو به گيمرهاي  ديگه معرفي كنين تا اينجوري با قدرت زياد بشكافيم بريم جلو براي بدست آوردن روزهاي بهتر گيم در ايران.

اپليكيشن و سايت گيمباز يه سري مزايايي ديگه داره كه به صورت خلاصه در ادامه براتون ميگم:
درج رايگان آگهي
داراي دسته بندي هاي متنوع
راحتي و سادگي استفاده از برنامه
بك برنامه تخصصي براي گيمرها
پرطرفدارترين برنامه خريد و فروش بي‌واسطه گيمينگ در ايران
شما ميتونين از طريق زير به گيمباز دسترسي و با ما در تبادل باشين.
پيج اينستاگرام:@gamebuzz.official
لينك ديسكورد:https://discord.gg/dReKuuh
آدرس سايت:https://gamebuzz.app

لينك دانلود پلي استور: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mnegar.gamebuzz&hl=fa


برچسب: گيمباز؛ جامع ترين اپليكيشن خريد و فروش تجهيزات گيم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۳:۴۰ توسط:sam موضوع:

نكاتي كه در انتخاب پرده اهميت دارد؟

نكاتي كه در انتخاب پرده اهميت دارد؟

cc0_p1.jpg

يكي از مهم ترين اركان چيدمان خانه هاي ايراني پرده است كه هميشه خانم ها به آن توجه ويژه اي داشته و دارند.

پرده عنصر اصلي در طراحي دكوراسيون داخلي منزل بوده و مي تواند تركيبي از رنگ ها و مدل هاي گوناگوني را به تناسب ساختمان و وسايل منزل داشته باشد.

انتخاب درست پرده از لحاظ رنگ، مدل و جنس پارچه و تناسب آن با ساير لوازم منزل جلوه بسيار زيبايي به خانه شما مي دهد. در اين مقاله قصد داريم به بررسي نكات مهمي كه هنگام انتخاب پرده بايد مد نظر قرار دهيد، بپردازيم.

از آن جايي كه امروزه افراد با كمبود وقت مواجه هستند ديگر مانند گذشته زمان كافي براي خريد كردن نداشته و اكثر كارهاي خود را از طريق اينترنت و فضاي مجازي انجام مي دهند. از اين رو ما در وب سايت آقاي پرده شرايطي را فراهم كرده ايم كه شما بتوانيد تنها از طريق تماس يا پيام با كارشناسان فروش ما ارتباط بگيريد؛ تيم مشاوره ما به منزل يا محل كار شما مراجعه مس كنند و شما مي توانيد با نمونه پارچه هاي مختلف آشنا شده و از پيشنهادات و راهنمايي هاي تيم حرفه اي و باتجربه آقاي پرده استفاده كنيد.

ubic_p2.jpg

نكته اي كه بايد هميشه در انتخاب پرده به آن دقت داشته باشيد اين است كه پرده اي كه مي خواهيد انتخاب كنيد بايد با چيدمان و دكوراسيون خانه شما همخواني داشته باشد.

انتخاب مدل و رنگ پرده نشان دهنده حال هواي منزل شما و ساكنان آن است؛ پس تا آن جا كه ممكن است و با ساير عناصر دكوراسيون منزل شما همخواني درد، از مدل هاي شاد و رنگ هاي روشن استفاده كنيد. در ادامه به 10 نكته طلايي كه حين انتخاب پرده بايد به آن ها توجه كنيد، مي پردازيم:

1-اندازه گيري پرده نياز به تخصص دارد و اگر شما تجربه اين كار را نداريد حتما از افراد حرفه اي استفاده كنيد. زيرا ابعاد پرده در اجرا به شدت مهم است و ابعاد درست زيبايي پرده را دو چندان مي كند.

2-اگر احساس مي كنيد كه تعداد پنجره هاي منزل شما كافي نيست، حتما از پرده هايي با جنس تور و حرير استفاده كنيد تا نور كافي در منزل داشته باشيد. هنگام خريد پرده پذيرايي اگر به سراغ پارچه هاي توري يا حرير مي رويد به كيفيت پارچه دقت داشته باشيد؛ چرا كه اين پارچه ها درجه بندي كيفي مختلفي دارند و پارچه هايي كه از الياف مصنوعي تشكيل شده اند كيفيت پايين تري داشته و مناسب اين فضا نيستند.

3-اگر پنجره هايي با ابعاد بزرگ داريد و نگران پوشيده شدن بخش زيادي از ديوارها هستيد، مي توانيد از تورهاي تقريبا هم رنگ ديوارها استفاده كنيد. در اين مورد نيز از تجربه افراد متخصص استفاده كنيد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

4-فضاي داخلي منزل چهار ركن اساسي دارد؛ سقف، ديوار، كف و مبلمان. اما دقت داشته باشيد كه بهتر است در چيدمان نهايي يكي از اين عناصر را به عنوان عنصر اصلي و ساير عناصر را براي تقويت ديگر موارد در نظر بگيريد.

5-در انتخاب مدل پرده دقت كنيد كه نور را به اندازه كافي تامين كند؛ مدل هاي زيادي هستند كه امكان تنظيم نور عبوري را در اختيار شما قرار نمي دهند و همين نكته مي تواند تاثير منفي در دكوراسيون منزل شما داشته باشد.

6-يكي از پرسش هايي كه همواره در انتخاب پرده ها مطرح مي شود اين است كه آيا پرده پارچه اي در كنار پرده كركره اي مي تواند قرار بگيرد يا خير؟ درست است كه در نگاه اول اين دو مدل پرده با هم تفاوت دارند، اما شايد برايتان جالب باشد كه اهالي فن اين حوزه معتقد هستند كه اين دو مدل پرده به شرط آن كه به درستي در كنار هم قرار بگيرند مي توانند جلوه خاصي داشته و به زيبايي محيط بيفزايند.

 

7-يكي ديگر از نكاتي كه از جانب متخصصصان اين حوزه توصيه نيز مي شود اين است كه براي مكان هايي كه قصد استراحت در آن را داريد از پرده هاي شيد و زبرا استفاده كنيد. زيرا اين پرده ها قابليت كم و زياد كردن نور را دارند. به اين نكته توجه كنيد كه خريد پرده زبرا و انتخاب طرح و رنگ متناسب با فضا و دكوراسيون داخلي با توجه به تنوع زياد اين مدل از پرده هميشه كار سختي بوده و بايد حتما از تجربه و راهنمايي فروشندگان استفاده كنيد و از آن ها بخواهيد تا نمونه كارهاي مختلف را به شما نشان دهند و با كمك آن ها بهترين گزينه را انتخاب كنيد.

8-يكي از دغدغه هاي اصلي در انتخاب پرده اندازه قد آن است. البته اين موضوع كاملا به سليقه شخصي شما بستگي دارد؛ چرا كه مي توان به هر ميزان قد پرده را در نظر گرفت. به طور مثال انتهاي پرده هم سطح زمين باشد يا اينكه مقداري روي زمين كشيده شود.

9-براي حاشيه پرده و نصب چوب پرده 2.5 سانت در نظر بگيريد. اين اندازه باعث شكيل تر شدن پرده شما مي شود.

10-نكته آخر اينكه هميشه پرده را در بالاترين حد نسبت به سقف نصب كنيد؛ اين كار سبب مي شود تا طرح و مدل پرده به خوبي نمايان شده و زيبايي پرده چند برابر شود.

منبع: شفقنا


برچسب: نكاتي كه در انتخاب پرده اهميت دارد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۵:۵۱ توسط:sam موضوع:

قمار آنلاين و روياي نقش بر آب پولدار شدن

قمار آنلاين و روياي نقش بر آب پولدار شدن

روياي نقش بر آب اين روز هاي مال باختگان سايت هاي شرط بندي كه نه تنها به واقعيت مبدل نشده بلگه باعث از دست رفتن پول و ثمره تلاش هاي بسياري از افراد شده.

بسياري از مالباختگان سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي نه قصد تفريح داشته اند نه اهل قمار بوده اند فقط به دنبال روشي ميانبر براي پولدار شدن بوده اند و امروز به جز حسرت چيزي نسيبشان نشده، اين افراد عمدتا فريب شاخ هاي اينستاگرام و و عده هاي جذاب آنها را خورده اند كه اين موضوع بايد از نظر شخصيتي به صورت عميقي مورد بررسي قرار بگيرد.

چه ميشود كه جوان هاي ما به جاي كار و تلاش در تخصصشان مي خواهند از راه قمار پولدار شوند؟

شايد دليل اين است كه جوان هاي ما امروزه به جاي اين كه در حرفه و تخصصشان مشغول كار باشند و به اصطلاح وقت سر خاراندن هم نداشته باشند بي كار هستند و درآمدي ندارند و به فكر اين هستند كه پس انداز خوشان را سكوي پرتابي كنند به سوي موفقيت و ميلياردر شدن اما اتفاقي كي مي افتند كاملا برعكس است و اين كار مي شود مايه افسوس و پيشيماني.

روش جديد كلاهبرداري سايت هاي شرط بندي

در اين روش سايت هاي شرط بندي بازي هاي خاصي را به عنوان بازي هاي پول ساز و راحت معرفي مي كنند مثل بازي انفجار كه شاخ هاي اينستاگرام با بي حيايي و روش هاي غير اخلاقي اين بازي را تبليغ مي كنند در اين روش افرادي از سمت اين سايت هاي شرط بندي كلاهبردار مامور مي شوند روش هاي برد ، كد هاي تقلب و ربات هاي بازي انفجار را به افراد ساده باور بفروشند و اين افراد را با اعتماد به نفس كاذب داخل بازي كنند و به راحتي سرمايه اين افراد را از دستشان خارج مي كنند

اين سوال خيلي از افراد است و بايد بگويم رويا و آرزوي بسياري از افراد ساده باور است، اين افراد معمولا به دنبال هك الگوريتم و فرمول بازي و يا خريد ربات تشخيص ضريب بازي انفجار هستند كه بايد بدانند اينها همه راه هايي براي كلاهبرداري بيشتر سايت هاي نامعتبر هستند.**يكبار براي هميشه اين را بپذيريد كه اين وعده ها جذاب فقط راه كلاهبرداري بيشتر از شماست و به قول شاعر كل اگر طبيب بودي سر خود دوا نمودي**

چگونه مي توان به صورت قطعي جلوي سايت هاي قمار را گرفت؟

اگر بخواهيم براي هميشه از دست تمامي سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي ( قمار ) راحت شويم فقط يك راه تضميني وجود دارد و آن هم افزايش خرد جمعي جامعه نسبت به قمار و روياي نقش بر آب يك شبه پولدار شدن است.

اگر افراد جامعه بپذيرند و درك كنند كه هيچكسي تا به امروز از طريق شرط بندي و فعاليت در كازينو هاي آنلاين پولدار نشده به غير از گردانندگان اين سايت ها و براي هميشه اين فكر و كار بي فايده را كنار بگزارند و در اين سايت ها مثل فعاليتي نكنند همين امر باعث مي شود كه اين سايت ها به صورت اتوماتيك نتوانند به فعاليت خودشان ادامه دهند.

منبع: گلستان 24


برچسب: قمار آنلاين و روياي نقش بر آب پولدار شدن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۳:۲۳ توسط:sam موضوع:

كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي

كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي

امروزه استفاده از خدمات برش ليزر در صنايع مختلف از جمله تابلوسازي مرسوم شده است  . با پيدايش دستگاه هاي برش ليزر جهت برش دادن ورق هاي پلكسي و پي وي سي در حوزه تابلوسازي و برش طرح هاي ترسيم شده توسط نرم افزارهايي همچون كرل يا اتوكد و پياده سازي طرح ها توسط دستگاه هاي برش ليزري بر روي اين ورق ها ، كارها بسيار آسانتر شده است ، درواقع برش ليزري مواد مختلف را با سرعت و دقت بالايي برش مي دهد و مي توان از دستگاه هاي برش براي برش اكثر فلزات از جمله استيل ، فولاد ، آهن ، آلومينيوم ، چوب ، پلاستيك ، شيشه ، سراميك و ساير موارد استفاده نمود . استفاده از خدمات برش ليزر به جاي برش توسط دست تابلوساز كارها را سريعتر و آسانتر نموده است و ساخت حروف برجسته مورد استفاده در تابلوهاي تبليغاتي از جنس چوب ، پلكسي ، پلاستيك كه در گذشته توسط دست انجام مي گرفت و مدت زمان زيادي صرف برش هر يك از حروف مي شد امروزه براحتي توسط دستگاه برش ليزر انجام مي پذيرد . ساخت تابلوهاي تبليغاتي ليزري با استفاده از قطعات پلكسي گلاس بيشترين كاربرد را در اماكن اداري و نمايشگاهي دارند . علاوه بر آن دستگاه هاي ليزر به جاي كاتر پلاتر نيز عمل مي كنند و ديگر نيازي به خريد كاتر پلاتر نيست .

از جمله كاربردهاي برش ليزري در تابلوسازي مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • برش ليزر حروف براي ساخت انواع تابلو مغازه و تابلو فروشگاهي همچون تابلو چلنيوم
  • برش ليزري فلزات همچون طلا ، نقره ، پلاتين ، استيل ، مس ، برنج ، آلومينيوم و آهن
  • برش ليزري غيرفلزات مانند چوب ، چرم ، MDF ، پارچه ، كاغذ ، مقوا ، پلكسي
  • ساخت تابلوهاي ليزري همچون حكاكي نوشته يا آرم بر روي تابلو تبليغاتي ، حكاكي طرح ها و خلق ايده هاي هنري بر روي تابلو
  • برش حروف برجسته براي ساخت انواع تابلوهاي تبليغاتي همچون تابلو استيل ، تابلو چلنيوم ، تابلو نئون پلاستيك ، ساخت مهر با دستگاه ليزر

 

منبع : تابلو الماس


برچسب: كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۱:۰۷ توسط:sam موضوع:

كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي

كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي

امروزه استفاده از خدمات برش ليزر در صنايع مختلف از جمله تابلوسازي مرسوم شده است  . با پيدايش دستگاه هاي برش ليزر جهت برش دادن ورق هاي پلكسي و پي وي سي در حوزه تابلوسازي و برش طرح هاي ترسيم شده توسط نرم افزارهايي همچون كرل يا اتوكد و پياده سازي طرح ها توسط دستگاه هاي برش ليزري بر روي اين ورق ها ، كارها بسيار آسانتر شده است ، درواقع برش ليزري مواد مختلف را با سرعت و دقت بالايي برش مي دهد و مي توان از دستگاه هاي برش براي برش اكثر فلزات از جمله استيل ، فولاد ، آهن ، آلومينيوم ، چوب ، پلاستيك ، شيشه ، سراميك و ساير موارد استفاده نمود . استفاده از خدمات برش ليزر به جاي برش توسط دست تابلوساز كارها را سريعتر و آسانتر نموده است و ساخت حروف برجسته مورد استفاده در تابلوهاي تبليغاتي از جنس چوب ، پلكسي ، پلاستيك كه در گذشته توسط دست انجام مي گرفت و مدت زمان زيادي صرف برش هر يك از حروف مي شد امروزه براحتي توسط دستگاه برش ليزر انجام مي پذيرد . ساخت تابلوهاي تبليغاتي ليزري با استفاده از قطعات پلكسي گلاس بيشترين كاربرد را در اماكن اداري و نمايشگاهي دارند . علاوه بر آن دستگاه هاي ليزر به جاي كاتر پلاتر نيز عمل مي كنند و ديگر نيازي به خريد كاتر پلاتر نيست .

از جمله كاربردهاي برش ليزري در تابلوسازي مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • برش ليزر حروف براي ساخت انواع تابلو مغازه و تابلو فروشگاهي همچون تابلو چلنيوم
  • برش ليزري فلزات همچون طلا ، نقره ، پلاتين ، استيل ، مس ، برنج ، آلومينيوم و آهن
  • برش ليزري غيرفلزات مانند چوب ، چرم ، MDF ، پارچه ، كاغذ ، مقوا ، پلكسي
  • ساخت تابلوهاي ليزري همچون حكاكي نوشته يا آرم بر روي تابلو تبليغاتي ، حكاكي طرح ها و خلق ايده هاي هنري بر روي تابلو
  • برش حروف برجسته براي ساخت انواع تابلوهاي تبليغاتي همچون تابلو استيل ، تابلو چلنيوم ، تابلو نئون پلاستيك ، ساخت مهر با دستگاه ليزر

 

منبع : تابلو الماس


برچسب: كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۹:۳۲ توسط:sam موضوع:

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد

وبلاگ مقالات مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتابدهنده

 

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد نشان مي‌دهد كه اين مجموعه‌ها از لحاظ اهداف، تأمين مالي و … تفاوت‌هايي دارند.

اگر به فكر راه‌اندازي يك استارتاپ هستيد،

احتمالا دغدغه تأمين سرمايه، تيم‌سازي و انتخاب محلي براي استقرار تيم خواب راحت از چشمتان ربوده است.

ما يك خبر خوب و يك خبر بد برايتان داريم.

خبر خوب اين است كه همه اين موارد را مي‌­توان در اكوسيستم‌­هاي مختلف يك دنياي استارتاپي يافت.

خبر بد اما اين است كه همه اين مزايا، به تنهايي در يك مجموعه يافت نمي‌شود.

ما در اين مقاله به بررسي و مقايسه فضاي كار اشتراكي، مراكز رشد و شتاب‌دهنده‌ها مي‌پردازيم.

در پايان با توجه به شرايطتان مي‌توانيد بهترين مجموعه براي همكاري را انتخاب كنيد.

مراكز رشد

اهداف

بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها با همكاري مراكز رشد به دنبال يافتن اولين مشتريان خود هستند.

به طور معمول، مراكز رشد در حوزه خاصي مانند فناوري فعاليت مي‌­كنند.

دوره زماني

نكته جالب در مورد مراكز رشد، اين است كه آنها به هيچ برنامه­ و يا جدول زماني وابسته نيستند.

در بيشتر موارد، آنها از ? ماه تا يك سال و با چارچوب زماني كلي كار مي‌­كنند.

از آنجا كه آنها به استارتاپ­‌ها كمك مي­‌كنند تا از مرحله ايده به MVP برسند، پيش‌بيني مدت زمان آن دشوار است.

به همين دليل، آنها وقت زيادي را براي استارتاپ‌ها در نظر مي‌گيرند

و مي­‌دانند كه احتمالاً برخي از فعاليت‌ها در طول مسير تكرار مي‌شوند.

تأمين مالي

غالباً مراكز رشد براي مؤسسان تأمين سرمايه انجام مي‌دهند،

اما بندرت پيش مي­‌آيد كه كل هزينه‌ها را بر عهده بگيرند.

سرمايه، متناسب با اندازه مركز رشد و نيازهاي استارتاپ در نظر گرفته مي‌شود.

براي اين سرمايه‌گذاري، بنيان‌گذاران استارتاپ معمولاً موظفند تا ?? درصد از سهام خود را به مركز رشد ارائه دهند.

فوايد

مراكز رشد براي كارآفرينان و تيم‌­هاي پذيرفته شده، ارزش منحصر بفردي خلق مي‌كنند.

نه تنها استارتاپ‌ها براي ورود مجبور به پرداخت هزينه­‌اي نيستند،

بلكه يك فضاي كاري به صورت كاملا رايگان در اختيار آنها قرار مي‌گيرد.

علاوه بر فضا و سرمايه، مراكز رشد استارتاپ‌ها، شبكه گسترده‌اي از مربيان و متخصصين خبره را براي همراهي استارتاپ‌ها در مراحل مختلف رشد در نظر مي‌گيرند.

مراكز رشد به جاي اينكه فقط درگير تأمين كمك‌هاي مالي شوند،

كمك­‌هاي غير مالي نيز به بنيان‌گذاران ارائه مي‌دهند.

 

شتاب‌دهنده‌­ها

اهداف

هدف يك شتاب دهنده استارتاپ مشخص است: آنها به خاطر تسريع در فرآيند رشد استارتاپ­‌ها به وجود آمده‌اند.

عموما استارتاپ‌ها در اوايل چرخه رشد خود مشتري سودآوري ندارند و به همين دليل شتاب دهنده­‌ها با سرمايه‌داران و سرمايه‌گذاران همكاري مي‌كنند.

وجود سرمايه‌گذاران يكي از دلايل اصلي ارزشمند بودن شتاب‌دهنده‌ها براي استارتاپ‌ها است.

هدف يك شتاب‌دهنده، همسو كردن سرمايه‌گذاران با بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها به منظور هم افزايي است، كه نوآوري و رشد سريع را تسهيل مي‌­كند.

دوره زماني

شتاب دهنده­‌ها معمولاً در يك بازه زماني ثابت كار مي‌كنند،

كه هر سال به دو يا سه دوره زماني تقسيم مي‌شوند.

تعداد استارتاپ­‌ها در هر دوره، از ?? تا ??? متغير است،

اما وجود استارتاپ­‌هاي بيشتر در هر دوره، ميزان بودجه موجود براي هر كدام را محدود مي­‌كند.

هر دوره، ?-? ماه به طول مي­‌انجامد و طي آن زمان از استارتاپ‌ها انتظار مي‌رود

تمام فعاليت‌هاي قانوني و مالي خود را به طور كامل انجام دهند،

با شناخت بازار هدف فعاليت‌هاي بازاريابي خود را شروع كنند

و در نهايت به سود برسند.

اساساً شتاب‌دهنده­‌ها سعي مي­‌كنند طي چند ماه، كارهايي را كه معمولاً در يك سال انجام مي­‌شود را به نتيجه برسانند.

پيوستن به شتاب‌دهنده‌ها

اكثر شتاب­‌دهنده­‌ها فقط تيم­‌ها را پذيرش مي­‌كنند،

اما اگر پاي يك ايده ناب در ميان باشد،

تعداد معدودي از آنها براي تأمين سرمايه يك كسب‌وكار بدون تيم نيز مؤافقت مي‌كنند.

تأمين مالي

پيوستن به يك شتاب‌دهنده هيچ هزينه‌اي در پي ندارد.

يكي از بزرگترين مزيت شتاب‌دهندگان نسبت به مراكز رشد و برخي از مجموعه‌هاي ديگر، اين است كه آنها به بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها، يك برنامه مدون ارائه مي‌دهند.

برخي حتي با استفاده از ابزارهاي متنوع، امكان دسترسي به اين برنامه را از راه دور در اختيار استارتاپ‌ها قرار مي‌دهند.

علاوه بر آموزش، شتاب‌دهنده‌­ها بسياري از مزاياي مهم ديگر، مانند شبكه گسترده‌اي از سرمايه‌گذاران و كارمندان خبره­ را در اختيار استارتاپ‌ها قرار مي‌دهند.

شتاب­‌دهنده­‌ها، استارتاپ‌هاي پذيرش شده را از مرحله نمونه اوليه تا توليد محصول نهايي و مقياس‌پذيري آن، همراهي و حمايت مي‌كنند.

يك نكته مهم

اكثر شتاب‌دهنده‌­ها، مانند مراكز رشد، در يك حيطه عمومي فعاليت دارند.

اما برخي از آنها حيطه محيط زيست و يا امنيت سايبري برايشان در اولويت قرار  دارد؛

يا حتي علاقه خاصي به شركت­‌هايي كه مؤسس آنها زنان هستند نشان مي‌دهند.

اگر استارتاپ داريد حتما در شهر خود به دنبال شتاب دهنده باشيد،

زيرا اين شتاب دهنده‌­ها، معدني از تجربه و اطلاعات هستند

كه مي­‌توانند آن را به شما منتقل كنند.

فضاي كار اشتراكي

اهداف

هدف اصلي يك فضاي كار اشتراكي، فراهم كردن دفاتر انعطاف­‌پذير و مقرون به صرفه­ براي استارتاپ‌ها و مشاغل كوچك است.

شركت‌هاي بزرگ، اجاره و يا خريد فضاي اداري را بسيار سودمند مي‌­دانند،

اما براي مشاغل جديد، ريسك و بار مالي بزرگي محسوب مي‌شود.

به همين دليل، فضاهاي كار اشتراكي، گزينه جديد و جالبي براي مستقر شدن تيم‌ها يا افراد هستند.

دوره زماني

تقريباً هيچ وقت يك برنامه زماني مشخص، يا برنامه‌­اي كه استارتاپ‌ها هنگام پيوستن به يك فضاي كار اشتراكي دنبال كنند، وجود ندارد.

براي فضاي كار اشتراكي معمولاً اجاره بها ماهانه پرداخت مي‌­شود.

قيمت فضاهاي كار اشتراكي با توجه به تعداد ميز و صندلي و يا عمومي و خصوصي بودن فضا براي هر تيم متفاوت است.

در اكثر مواقع قرارداد بلندمدت استارتاپ‌ها جهت استقرار در يك فضاي كار اشتراكي شامل تخفيف مي‌شود.

پيوستن به فضاي كار اشتراكي

بهترين نكته در مورد فضاهاي كار اشتراكي براي استارتاپ­‌ها، اين است كه هيچ فرآيند ثبت درخواستي براي عضويت وجود ندارد.

هرگاه كه تصميم به استفاده از فضاي كار اشتراكي گرفتيد

كافيست تصميمتان را اعلام كنيد و البته دست در جيب كنيد!

تأمين مالي

نكته­‌اي مهم در مورد فضاي كار اشتراكي، اين است كه استارتاپ‌ها نيز براي كار در اين فضاها بايد هزينه پرداخت كنند.

اما روي ديگر سكه اين است كه بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها، مي­‌توانند تمام سهام خود را حفظ كنند.

فضاهاي كار اشتراكي معمولاً در ازاي ارائه خدمات درخواست سهام نمي‌كنند.

فوايد

مانند مراكز رشد و شتاب دهنده‌­ها، فضاهاي كار اشتراكي نيز محيطي دلنشين را فراهم مي‌كنند.

همه آنها قهوه، چاي، و آب رايگان و برخي حتي ميان وعده رايگان نيز دارند.

گرچه فضاهاي كار اشتراكي به بنيان‌گذاران نوپا امكان دسترسي به سرمايه‌داران و مشاوران سرمايه گذار را نمي­‌دهد،

اما در دل اين فضاها فرصت‌هاي همكاري نهفته است.

 اگر شما يك استارتاپ نوپا هستيد

و براي راه‌اندازي كسب‌وكارتان به حمايت نياز داريد،

فضاي كار اشتراكي را انتخاب نكنيد.

اگر يك استارتاپي هستيد كه به ميزان قابل قبولي از توليد محصول رسيده و در مرحله سوددهي هستيد،

فضاي كار اشتراكي يك گزينه عالي براي شما است.

همانطور كه مي­بينيد، استارتاپ‌ها براي تأمين سرمايه گزينه‌هاي زيادي پيش رو دارند.

اين كه آيا شما فقط يك كارآفرين با يك ايده خاص هستيد،

يا يك شركت كاملاً سودآور؛

هميشه گزينه­‌اي براي شما وجود دارد.

نكته اصلي اين است كه تفاوت‌هاي موجود در گزينه­‌ها را بدانيد.

 

مقايسه فضاي كار اشتراكي با ديگر مجموعه‌ها

در مقايسه فضاي كار اشتراكي بايد گفت،

مراكز رشد استارتاپ طرح لازم را به تيم‌­هاي اوليه ارائه مي­‌دهند تا از مرحله ايده به محصول اوليه برسند.

شتاب‌دهنده‌­ها بيشتر با تيم­‌هايي كار مي‌كنند كه به توليد محصول نهايي رسيده‌­اند،

و به دنبال رشدي سريع هستند.

و در آخر اينكه، اگر نيازي به سرمايه‌هاي مادي براي پيشبرد اهداف استارتاپ خود نداريد،

فضاي كار اشتراكي را به طور جدي در نظر بگيريد؛

زيرا آنها بسياري از مزاياي شتاب دهنده­‌ها و مراكز رشد را ارائه مي­‌دهند،

اما از تيم استارتاپ هيچ گونه سهامي درخواست نمي­‌كنند.

آيا تاكنون از شتاب‌دهنده‌ها، مراكز رشد يا فضاي كار اشتراكي استفاده كرده‌ايد؟ چه تفاوت‌ها يا شباهت‌هاي ديگري دارند؟

نظراتتان را با ما در ميان بگذاريد.

مقايسه فضاي كار اشتراكي را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۴:۰۰ توسط:sam موضوع:

درباره انواع هود آشپزخانه

درباره انواع هود آشپزخانه

 

هود آشپزخانه يكي از وسايل بسيار مورد نياز هر خانه اي است. وظيفه اصلي هود حذف بو هاي بد در هنگام غذا پختن است. علاوه بر اين براي سلامتي هم مفيد است. هود آشپزخانه با حذف چربي ها و مواد آلوده سبب سالم نگه داشتن محيط آشپزخانه شما مي شود. هود يك وسيله بسيار ضروري است. تنها كافي است يكبار بدون روشن كردن آن غذايي در آشپزخانه سرخ كنيد. تفاوت را احساس

خواهيد كرد. مدل هاي متفاوتي از هود وجود دارد نظير: زير كابينتي، شومينه ايي، مخفي و جزيره اي. قطعا هر مدل كارآيي خاص خودش را دارد. وابسته به طراحي كابينت هاي آشپزخانه معمولا نوع آن را مشخص مي كنند. همچنين سليفه ها متفاوت است و افراد مختلف مدل هاي متنوع را مي پسندند. مطلبي كه در ادامه آمده است به شما كمك مي كند تا با مزايا و معايب هر قسمت آشنا شويد

vqm2_image1.jpg


 

انواع هود

  1. هود زير كابينتي
  2.    هود ديواري (هود شومينه اي)
  3.   هود جزيره اي
  4.    هود مخفي

هود ها از نظر نوع مكش هوا ،به دو دسته  تقسيم مي شوند:

  1. داراي خروجي هوا و بدون خروجي هوا
  2.  هود هايي كه داراي خروجي هوا هستند، كيفيت و كارايي بهتري دارند. هود هايي كه خروجي هوا ندارند از فيلتر زغالي براي جمع آوري بخار و... استفاده مي كنند.

هنگام خريد هود به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

  1. نوع تهويه
  2. قدرت مكش
  3. سرعت مكش
  4. كم صدا بودن
  5. ابعاد هود
  6. سبك هود
  7.  سنسور دار
  8. كنترل دار

هود آشپزخانه

 

هود مخفي يا توكار

 

ظاهر آشپزخانه نقش مهمي در زيبايي فضاي خانه دارند. مخصوصا خانم حساسيت بسيار زيادي روي طراحي و شيك بودن آشپزخانه خود دارند. مخفي بودن هود آشپزخانه به شما كمك مي كند تا ظاهر يك دست تري داشته باشيد. اين مدل طرفداران بسيار زيادي دارد. از جمله دلايل آن مي توان به اين اشاره كرد كه جاي كمتري را اشغال مي كند و شما مي توانيد كمد بيشتري براي قرار دادن وسايلتان داشته باشيد. اين يك ويژگي منحصر به فردي كه افراد را طرفدار اين مدل كرده است و الا هود مخفي با ساير هود ها تفاوت چنداني ندارد. ميزان مكش، قدرت موتور هود مخفي مانند ساير هود هاي آشپزخانه است.

 

براي ديدن انواع هود و خريد آن، سري به فروشگاه آنلاين چلونگر بزنيد ،فروشگاه چلونگر يكي از بهترين ارائه دهندگان كالاي تخصصي ساختمان مي باشد.


برچسب: درباره انواع هود آشپزخانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۲:۰۹ توسط:sam موضوع: